وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محل تجاوز و برده کشی دختران و زنان زیبا روی

محل تجاوز و برده کشی دختران و زنان زیبا روی
روزنامه سوییسی لوتان در گزارشی طولانی از این جمهوری تحت انقیاد رمضان قدیروف مرد قدرتمند گروزنی مرکز چچن نوشت در این شهر قاتلان در کمال امنیت به سر می‌برند.
لوتان نوشت سومین یکشنبه سپتامبر هر سال در چچن روز زن برگزار می‌شود که طبق آن یاد و خاطره چهل و شش زن قهرمان این منطقه گرامی‌داشته می‌شود که در محل ددی یورت در سال ۱۸۱۹ وقتی به اسارات سربازان روس در آمدند و خودکشی کردند. این وضعیت به گفته سازمان های مدافع حقوق بشر به هیچ وجه با شرایط فعلی زن چچنی تطابق ندارد در چچن صرف اینکه یک زن زیبا باشد کافی است تا در معرض خطر روزمره آدم ربایی به زور برده کشی و تجاوز جنسی باشد.
لوتان نوشت در جمهوری تحت انقیاد رمضان قدیروف رسوم اجدادی سخت کننده شرایط زندگی زنان با قواعد سختگیرانه اسلام و سرکوب سیاسی دیکتاتور قدیروف آلت دست مسکو تقویت شده است مدافعان حقوق بشر سرکوب می‌شوند و قاتلان در امانند. لوتان نوشت مادر سلما وقتی به سوییس رسید خواستار پناهندگی سیاسی به دلیل زیبایی دخترش شد در چچن کافی است دختر زیبایی یافت شود و نگاه دیکتاتور قدیروف به وی بیفتد بیست هزار نیروی ارتش شخصی قدیروف که خواهندگی را از چشم ارباب شان میخوانند آماده اند دختر را ربوده و به معشوقه جدید حاکم بلامنازع سی و چهار ساله گروزنی تبدیل و در یکی از آپارتمان های نوساز شهر ساکن کنند پاسخ هر اعتراضی سرکوب و شکنجه و مرگ است.
قدیروف از حمایت مالی و سیاسی کامل پوتین بهره می‌برد. لوتان با اشاره به قربانیان متعدد خشونت های جنسی از میان دختران زیباروی این منطقه نوشت اغلب این قربانیان با بی رحمی‌از سوی محیط خانوادگی و اجتماعی شان طرد می‌شوند. خودکشی جمعی زنان چچنی در جنگ قفقاز در فاصله سال های ۱۸۱۶ تا ۱۸۲۶ در زمان تزار به عنوان الگو ارائه می‌شود.
در چچن امروز اگر دختر یا دختران خانواده ای ربوده شوند بر اساس سنت شرم آور است که خانواده موضوع را با پلیس در میان بگذارد گو اینکه حتی در این صورت ممکن است با اتهام اعزام فرزند به صف جهادگرایان مواجه گردد. خانواده های جوانان به جهاد پیوسته شکنجه می‌شوند، زنان به جهاد پیوسته با احتمالی فراوان می‌توانند به بیوه های سیاه یعنی سوء قصدکنندگان انتحاری علیه منافع مسکو تبدیل شوند.
در گروزنی نیز شمار دسته های زنانه کوچکی که بی مزد و مواجب کار می‌کنند کم نیست هیچ آتیه ای برای زن چچنی متصور نیست بعد از جنگ سطح تحصیلات زنان افت کرده است. فقط آنانی که می‌توانند سبیل مسئولان را چرب کنند به تحصیلات عالیه دسترسی دارند نرخ بیکاری بین زنان هفتاد و پنج تا هشتاد درصد است.
در هر حال اختیار تحصیل و کار زن نیز با مردان است این جامعه فقط یک انتخاب پیش روی زنان قرار می‌دهد در اسرع وقت ممکن با هرکس که ممکن است ازدواج کن ازدواج زن را نجات می‌دهد و دیگر مردان و حتی قدیروف از زن شوهردار نظر بر می‌گردانند. رسم دزدیدن دختر به قصد ازدواج نیز به شدت رایج است در زمان شوروی دزدیدن دختران رایج بود اما رضایت دختر برای ازدواج نیز شرط می‌شد ، اما اکنون ازدواج اغلب زوری است.
لوتان نوشت حق عاشق شدن حق داشتن خانواده به میل و سلیقه خود حق تصمیم گیری برای زندگی شخصی دیگر برای زن شمال قفقازی ممکن نیست . اواخر سال ۲۰۰۸ هفت زن چچنی هجده تا سی ساله در برابر دوربین به ضرب گلوله کشته شدند صدای مردانی که از رابطه جنسی با این زنان صحبت می‌کنند در فیلم مشخص است. با این حال زنان در کنار اسلام گرایان اصلی ترین خطرات در چچن ثبات یافته هستند هرگونه فضای ازادی در چچن مسدود شده است و پوتین و فرزندخوانده اش قدیروف در گروزنی به آن می‌بالند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره