وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز وحشیانه 4 جوان به دختر در مشهد

تجاوز وحشیانه 4 جوان به دختر در مشهد
به گزارش ایران ناز به نقل از خراسان: چند روز قبل دختر 19 ساله ای با مراجعه به مأموران انتظامی مشهد گفت: در ابتدای بولوار آزادی سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدم و می خواستم به خیابان طبرسی بروم اما هنوز راننده جوان مسیر زیادی را طی نکرده بود که 2 جوان دیگر را هم که از دوستانش بودند سوار کرد.
من که از حرکات و رفتار آن ها متوجه شدم قصد شومی دارند از راننده خواستم مرا پیاده کند اما یکی از آن ها چاقویی را بیرون آورد و مرا تهدید به مرگ کرد. در این لحظه راننده به سمت جاده قدیم قوچان تغییر مسیر داد و من که وحشت زده بودم هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم.
این دختر جوان ادامه داد: آن ها مرا به یک کارگاه صنعتی در جاده فردوسی بردند و پس از آن که گوشی تلفن همراه و کیفم را به زور از من گرفتند با همدستی نگهبان کارگاه که او نیز از دوستانشان بود مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
با اعلام شکایت این دختر و با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به شعبه مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری 4 جوان مذکور آغاز شد.
وقتی کارآگاهان به کارگاهی که دختر جوان اعلام کرده بود رفتند هیچ کس را آن جا ندیدند اما بررسی های آنان با پی گیری گوشی تلفن همراه مسروقه دختر جوان وارد مرحله جدیدی شد. کارآگاهان که موفق شده بودند شماره تلفن یکی از متهمان را به دست آورند او را در یک عملیات پلیسی در اطراف پارک ملت دستگیر کردند.
با اعتراف این جوان 20 ساله، کارآگاهان 2 تن دیگر از همدستان او را نیز به دام انداختند اما نگهبان کارگاه تولیدی که متوجه ماجرا شده بود همچنان متواری بود تا این که صبح روز گذشته او نیز طی یک عملیات غافلگیرانه در جاده قدیم قوچان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
به دستور مقام قضایی در شعبه 811 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهمان به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف، تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند و به ارتکاب جرم اعتراف کردند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره