وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتخاب نارنجی مایل به سرخ به عنوان رنگ سال 2012

انتخاب نارنجی مایل به سرخ به عنوان رنگ سال 2012
مؤسسه رنگ «پنتون»، رنگ سال 2012 را تعیین و معرفی کرد.
به گزارش ایران ناز به نقل از واشنگتن پست در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد.

به همین جهت مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال 2012 برگزیده است.

«لیتریک ایزمن»، مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند، در این باره گفته که این رنگ بر پایه ایده تحرک و ایجاد انگیزه برگزیده شده است. پیش بینی هر سالانه رنگ بنا بر نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان گوناگون قرار می گیرد.

 
انتخاب نارنجی مایل به سرخ به عنوان رنگ سال 2012
مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه ای نیست، ما به نوعی روح زمانه را درمی یابیم و به همه خواسته های دور و برمان نگاه می کنیم. وی همچنین در این باره افزوده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در راستای خرید تشویق می کند.

ایران ناز، سال های گذشته هم صورتی گرم، فیروزه ای و زرد هم بر پایه دلایلی خاص برگزیده شده بودند.

هرچند برگزیدن رنگ سال توسط مؤسسه پنتون، تأثیر بسیار بالایی در تعیین رنگ پوشاک و وسایل دکوراسیون خانگی در کشور های غربی می گذارد، اما این بدین معنا نیست که رنگ های دیگر مورد بی توجهی طراحان و تولید کنندگان قرار می گیرد، بلکه بر پایه نیاز مشتری این رنگ، رنگ غالب در طراحی و تولید در چنین صنایعی می شود.

ذکر این مهم لازم است که توجه به معرفی رنگ سال، عمدتا مورد توجه جوانان و افرادی است که به دنبال مدگرایی هستند.

به همین دلیل هم در کشورهای غربی که اساس اقتصاد را بر مصرف گرایی بنیان نهاده اند، تلاش هایی از این دست به وفور به چشم می خورد که متأسفانه با همان شکل و سیاق، وارد جامعه ایرانی شده است؛ بدون اینکه تغییری در ماهیت و هدف آن صورت بگیرد.

این در حالی است که امکان دارد، فضای روانی و اجتماعی جامعه ایرانی به کلی متفاوت از جامعه ای دیگر باشد که این هم در انتخاب رنگ ها برای وسایل گوناگون، بسیار تأثیرگذار است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره