وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حامد کمیلی امروز ایران را برای همیشه ترک می کند!

حامد کمیلی امروز ایران را برای همیشه ترک می کند!
این خبری است که سینمای ایران در شوکی جدی فرو خواهد برد، حامد کمیلی بازیگر خوش چهره و با آتیه کشورمان تا ساعاتی دیگر تهران را برای همیشه به مقصد یکی از کشورهای اروپایی ترک خواهد کرد.
 
به گزارش ایران ناز کمیلی که این روزها با « اخلاقتو خوب کن» مسعود اطیابی روی پرده نقره ای سینما خوش می درخشد، حدود یک سال است که در هیچ پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور نداشته و با هیچ رسانه ای هم گفت و گویی انجام نداده است.
 
حامد کمیلی امروز ایران را برای همیشه ترک می کند!
 
از دلیل این تصمیم غیر منتظره کمیلی خبری در دست نیست، بعد از مهاجر گلشیفته فراهانی، مهاجرت کمیلی می تواند مهم ترین خبر در مورد کوچ هنرمندان جوان کشورمان باشد که باید کمی منتظر بمانیم تا در روزهای آینده اخبار دقیق و البته موثق تری در این باره منتشر شود.

دوشنبه 28 آذر 1390

 
بیوگرافی حامد کمیلی:

حامد کمیلی متولد ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان .

دارای مدرک کارشناسس مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر .

دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر در پروندهی هنری خودش .

فصل مورد علاقه : پاییز

چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد .

دارای شش سال سابق آشنایی با ساز پیانو .

کارهای مورد علاقه در اوقات فراغت : خواندن فیلنامه / تماشای فیلم / نوازندگی پیانو و همراهی با خانواده .

دارای ۲ برادر ۲ قلو به نام های احسان و ایمان که هر دو تازه وارد دانشگاه شدند .

احسان عمران و ایمان معماری می خواند .

وضعیت تاهل : مجرد …

حامد کمیلی کارشناس مدیریت بازرگانی است .اهل اصفهان است . کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرده و بعد در تهران ادامه داده و در این رشته از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده است.جایزه ی بهترین بازیگران تئاتر فجر را برده است.دو کار ملک دل به کارگردانی سعید سعدی و حرف ربط فریدون خسروی را آماده ی کار دارد.

او اهل مطالعه است وبه آینده اش امیدوار . اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند . در زمینه ی روانشناسی مطالعات زیادی دارد. پیانو وتار می نوازد . بسکتبال هم بازی می کند. از خواننده ها به شهرام ناظری علاقه مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد .

 
او می گوید: برای انتخاب نقش اولین چیزی که برایم مهم است ارتباط اولیه خودم با نقش است. ولی نقش هایی که خیلی خاص باشند و بتوان به شکلی ویژه به آنها نگاه کرد و نقشهایی که حرفی برای گفتن داشته باشند برایم خیلی باارزشند. دوست دارم در هر نقشی که ایفا می کنم همیشه حرفی برای گفتن داشته باشم.