وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این آقا پسر ثروت بیلیونی خود را چگونه بدست آورده؟!

این آقا پسر ثروت بیلیونی خود را چگونه بدست آورده؟!
انسان به شیوه های مختلف سعی در بهبود شرایط زندگی و خودش دارد. بی دلیل نیست که می گویند کودکان، آینده هستند.
به گزارش ایران ناز سال ۲۰۱۰ «مارک زاکربرگ» به عنوان جوان ترین سرمایه گذار حال حاضر دنیا به رکوردهای تاریخی پیوست و در مجله ی تایمز به عنوان «شخصیت سال» نام گرفت و همچنین جوانترین شخصی که با کار خودش، به ثروت بیلیونی رسید.

امسال «سباستین وتل» عنوان جوان ترین راننده ای را گرفت که توانسته در رقابت های فرمول ۱ در میان تعداد زیادی از شرکت کنندگان جهانی جام جوانان، مقام اول را کسب کند. اما در صحنه ی تجارت، سرمایه دار بیست ساله ی رکورد دار با روی کار آمدن رقیب هشت ساله جای خود را به کلی به وی واگذار کرد.

نامش «هارلی جوردن» است و توانسته در سن هشت سالگی به ثروتی هنگفت دست یابد.
همه ی مردم دوست دارند تجارت موفقی داشته باشند اما تعداد کمی از آنها بدون دانشگاه/ تحصیلات عالی یا دست کم تجربه می توانند به این مهم برسند. اما هارلی جوردن عنوان میلونر هشت ساله ی دنیا را بدون تمام این شرایط از آن خود ساخت.

این پسر تنها مقام کوچکترین تاجر دنیا را ندارد بلکه اولین کسی است که کار خوبی برای مادرش دست و پا کرده است.

باید خاطر نشان کرد او در عصری زندگی می کند که بیشتر دانشجویان هنوز راه و چاه زندگی را نیاموخته اند. اما هارلی جوردن، سرمایه دار جوان کار خود را با برنامه ای که اکثر تجار موفق دنیا آن را رعایت می کنند شروع کرده است، بازار را شناخته و به بهترین وجه ممکن آن را پوشش داده است.

در زمانه ای زندگی می کنیم که انسان در آن برای هر چیزی راه بهتری یافته است از پرواز گرفته تا بازی های عادی، اما همه ی انسان ها هنوز هم وابستگی احساسی شان را به گذشته ها از دست نداده اند و بعضی ها هنوز در خیالشان تیله بازی می کنند.

ایران ناز، باور کنید یا نه خیلی ها هنوز علاقه شان را به این گوی های شیشه ای از دست نداده اند. به همین خاطر هارلی جوردن به سرعت به نام «سلطان تیله» معروف شده است و ثروتش از همین راه به هزاران دلار می رسد. با اینکه رقیبان سلطان تیله نمی توانند از لحاظ قیمت با کارهای او برابری کنند اما او و خانواده اش (که همگی از او بزرگتر هستند) همچنان سعی دارند کارشان را ارتقا بخشند و بیشتر از همیشه رضایت مشتری را لحاظ گردانند.

 
می توان این سرمایه دار هشت ساله را با سِر آلن شوگر مقایسه کرد، این بیلیونر انگلیسی هم در سن جوانی و وقتی که تنها شانزده سال داشت کسب و کارش را به راه انداخت اما به نظر می رسید سلطان تیله به اندازه ی یک دهه از او جلو زده است. اگر این سرمایه دار جوان به کارش ادامه دهد خیلی ها از اینکه رویاها و تفریحات کودکی شان را کنار گذاشته اند احساس پشیمانی خواهند کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره