وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا قربانی کردن دختران در تایلند حقیقت دارد؟ +عکس

آیا قربانی کردن دختران در تایلند حقیقت دارد؟ +عکس
چندیست که تصاویری دردناک در بین سایت های ایرانی پخش شده است مبنی بر قربانی کردن دختران جوان و زیبا در قبیله ای بت پرست در تایلند و اظهار تاسف خوانندگان آنها از این ماجرا ….

متن خبر بدین شرح است :
قبیله ای در تایلند که بت پرست هستند , براین عقیده هستند که باید دختری که سنش بیشتر از ۱۴ سال نباشد با شرط اینکه زیبا و مجرد و باکره باشد را در یکی از روزهای سال برای خدای شان قربانی کنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره .

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:
همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت درویشان یا زاهدان روحانیشان دختر را به آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یک میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم میخوابانند و بعد او را غسل داده و پاک ساخته آنگاه بر حسب اعتقاداتشان او را سر بریده ذبح میکنند و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند. پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را همانجا جلوی معبد ترک میکنن تاپوسیده و فاسد شود تا زمانیکه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد.
 
آیا قربانی کردن دختران در تایلند حقیقت دارد؟ +عکس
به همین دلیل با بررسی و جست و جوی سایت های گوناگون در اینترنت در پی کشف صحت این خبر بر آمدیم تا خوانندگان بتوانند از اصل ماجرا اگاه شوند.

طبق بررسی انجام شده عکس هایی در این وبلاگ ( http://seewhycare.blogspot.com )  دیده شده که تاریخ انتشار آنها به سال ۲۰۰۷ بر می گردد و نویسنده آن وبلاگ خاطرنشان کرده است که :

با دقت ببینید،این عکس ها فتوشاپی هستند اما در نگاه اول واقعی به نظر می رسند!

با بررسی بیشتر، منابع دیگری به خوبی این منبع پیدا نشد ( از نظر درج تصاویر و توضیحات پیرامون )  اما مطمئنا با دیدن عکس های اصلی نیز می توان فهمید این تصاویر فتوشاپی شده می باشند .

کاربرانی هم که در تایلند زندگی می کنند یا اطلاعات بیشتری از این خبر دارند می توانند آن را برای ایران ناز بفرستند .