وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تدریس واحد درسی لیدی گاگا در دانشگاه آمریکایی!!

تدریس واحد درسی لیدی گاگا در دانشگاه آمریکایی!!
به گزارش ایران ناز دانشگاه كارولینای جنوبی در آمریكا، به تازگی واحد درسی جدیدی را ارائه كرده كه به بررسی ابعاد شخصیتی، شغلی و اجتماعی لیدی گاگا، خواننده مشهور این كشور می پردازد.

لیدی گاگا و جامعه شناسی شهرت نام این واحد درسی جدید است كه به پیشنهاد پروفسور متیو دفلم بنیانگذاری شده است. برای این واحد درسی كلیك وبلاگ ویژه ای هم طراحی شده و قرار است كه نخستین دوره تدریس آن در ترم تحصیلی بهار ۲۰۱۱ آغاز شود.

پروفسور دفلم، كه متولد بلژیك است، تا كنون در زمینه های مقابله با تروریسم، پلیس بین الملل و كنترل جرایم اینترنتی پژوهش هایی انجام داده است و می گوید از طرفداران جدی لیدی گاگا است.

 
تدریس واحد درسی لیدی گاگا در دانشگاه آمریکایی!!
 
ابعاد اجتماعی لیدی گاگا
پروفسور دفلم در گفت و گو با روزنامه دانشجویی دیلی گیمكاك گفت: ما می خواهیم به لیدی گاگا به عنوان یك پدیده اجتماعی نگاه كنیم. موضوع یك نوع موسیقی یا یك شخص نیست. داشتن ۱۰ میلیون طرفدار بر روی شبكه فیس بوك و شش میلیون نفر تعقیب كننده در تویتر، یعنی اینكه این یك پدیده اجتماعی است.
این واحد درسی بر آن است كه ویژگی های جامعه شناختی لیدی گاگا را از زوایای موسیقی، طراحی لباس، نما آهنگ ها و جنبه های هنری فعالیت او بررسی كند.

لیدی گاگا متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در آمریكاست.
ایران ناز، او در سال ۲۰۰۳ كار خود را با اجرای موسیقی راك در بخش های جنوبی نیویورك آغاز كرد و در اوت ۲۰۰۸ نخستین آلبومش، شهرت (Fame) را به بازار داد كه به سرعت به پرفروش ترین آلبوم در بریتانیا، كانادا، آلمان و چند كشور دیگر تبدیل شد. مجله تایم لیدی گاگا را در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان ذكر كرده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره