وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز شنبه 3 دی 1390

فال و طالع بینی روز شنبه 3 دی 1390
فروردین : مرز میان دوستی و یك رمان عاشقانه می‌تواند كمی ‌حساس باشد. حتی اگر شما در جستجوی چیز دیگری نباشید، می‌توانید از اینكه احساسات تان را در اولویت قرار می‌دهید سود ببرید. اما به این معنی نیست كه كار خاصی انجام دهید یا سعی كنید تا عشق را بدست آورید.  این درس درباره این است كه به خودتان اجازه دهید تمام خواسته‌های قلبی‌تان را تجربه كنید بدون اینكه بخواهید دیگران باعث بروز شادی در شما شود.

اردیبهشت : ممكن است شما وسوسه شوید كه از یك درگیری شدید با یك دوست یا شریك صرف نظر كنید فقط به خاطر اینكه به طور ذاتی می‌دانید كه تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی‌شود. اما به این معنی نیست كه روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می‌كند كه در خارج از حد و حدود خود رفتار می‌كنید. اما باید راهی پیدا كنید تا ناراحتی‌های اخیر شما را حل كرده و باعث شود شما سركار خود برگردید.

خرداد : شما ممكن است ایده كاملا خاصی درباره آن كاری كه باید بكنید داشته باشید،‌ اما نبود اعتماد به نفس درشما ممكن است امروز به كارتان آید چرا كه می‌تواند باعث شود كه ایده‌هایتان را با كسی دیگر تقسیم نكنید. قسمتی از مشكل شما این است كه می‌ترسید نتوانید افكارتان را تماما بعمل درآورید. زمانی را صرف این كنید كه بیندیشید چه می‌خواهید بگویید،  قبل از اینكه نیات خود را بروز دهید. در وهله اول به نقشه اصلی خود بچسبید،‌ و بعد قادر خواهید بود كه مكالمه را به هر جایی كه مایل بودید هدایت كنید.

تیر : ممكن است احساس كنید كه این روزها ازحد و حدود خود تجاوز كرده‌اید و الان باید معذرت خواهی كنید وعقب نشینی كنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است كه روی رفتار و كردار خود تجدید نظر كنید و این سستی را تلافی كنید. شما احتمالا آنطور كه فكر می‌كنید خارج ازحدود خود رفتار نكرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست كه درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی كنید آن را اصلاح كرده و خود را تقویت كنید تا برای كسی كه دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد كنید.

مرداد : شما ممكن است امروز در رابطه با كسی كه شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی كرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا كه به نظر می‌رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید كه اوضاع بدتر از این است كه به نظر می‌رسد. به یاد داشته باشید یك فرصت جدید می‌تواند یك مشكل را حل كند و می‌تواند به موقعیت كمك كند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز كنید.

شهریور : شما ممكن است احساس كنید كه مستحق پاداش اضافی در محل كار نیستید،‌ اما كاملا برعكس است اگر شما امروز نخواهید كه از این پاداش استفاده كنید ضرر خواهید كرد. شما به سختی كار كرده‌اید، اما الان زمان این نیست كه این تصور را دررابطه با پرداخت اضافی برای تعطیلات نپذیرید. این سرخوردگی خود را تمام كنید، آستین‌هایتان را بالا بزنید و به كاری برگردید كه در دست انجام داشتید.

مهر : سیاره حاكم شما امروز ونوس به مرزهای سیاره كارن وارد می‌شود و شما را ازاین آگاه می‌كند كه چرا نمی‌توانید همه چیز را با هم در اختیار داشته باشید. اما این اوضاع ممكن است تحمیلی باشد، ‌چرا كه ترس شما از آسیب پذیری و مواجهه با خطرات باعث می‌شود كه نتوانید در خیلی كارها از جمله عشق موفق باشید. رفتار دلیرانه بهترین واكنش ما نیست، بلكه ظرافت و زیركی سیاستمدارانه بیشترین تاثیر نسبت به زور و فشار خواهد داشت.

آبان : اگرچه ممكن است شما بسیار مایل باشید كه عشقی زودگذر را تجربه كنید، به خاطر این كه می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی كه احساسات تیره و تاری كه می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممكن است  گیج شوید و قادر نباشید كه فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها كنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادكامی‌ بیشتری خواهید كرد قبل از اینكه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

آذر : شما وسوسه شده‌اید كه یك رابطه واقعی را كه كه در حال ایجاد شدن است را شفافیت ببخشید. شما فكر می‌كنید كه تمركز روی یك مشكل می‌تواند فقط آن را بدتر كند. متاسفانه، جلوگیری از ابراز احساسات تان می‌تواند روابط تان را صدمه بزند، پس با حقیقت روبرو شوید و احساسات خود را بیان كنید، حتی اگر در این راه بعضی ناراحتی‌ها هم بوجود بیاید. آرام باشید و كارهای شادی بخش بكنید. اگرشما كارتان را امروزانجام دهید،‌ فردا احساس بهتری خواهید داشت.

دی : اگرچه امروز به مشتاقی روزهای قبل نیستید، اما فرصتی پیش می‌آید كه همه چیز به روال همیشگی خود برگردد. اكنون، حداقل،‌ می‌توانید احساس كنید كه تغییری از گوشه و كنار دارد بوجود می‌آید. به جای اینكه بایستید و ببینید كه بعدا چه اتفاقی می‌افتد،‌  شروع كنید و برنامه‌ای بریزید كه ببینید در آینده چه كار می‌خواهید بكنید.

 
بهمن : اتصال پیچیده ونوس- كارن امروز در نشان شما دیده می‌شود، و بیانگر این است كه هنوز فرصت این نیست كه از احساسات شدید خود كه برای رهایی و آسودگی شما می‌آیند دست بكشید. شما می‌توانید با یك برخورد بچگانه با موقعیت‌های دشواری كه برای بزرگترها بوجود می‌آید قضیه را فیصله دهید و این می‌تواند همه كسانی را كه درگیر هستند خلع سلاح كند. فقط سعی نكنید كار خارق العاده‌ای انجام دهید. ممكن است برای كمی ‌پیشرفت راه طولانی وجود داشته باشد!
 
اسفند : زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش كنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینكه در رویاهایتان غرق شوید.اما اكنون  تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشكلات بسیار همراه باشد چرا كه شما همواره از این می‌ترسید كه اهدافی كه برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینكه از خود بپرسید كه چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است كه زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره