وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

20 کشور اول در جهان از لحاظ داشتن مردمی جذاب

20 کشور اول در جهان از لحاظ داشتن مردمی جذاب
تحقیقات جدید نشان داد که آمریکایی‌ها جذاب‌ترین مردم در جهان هستند. در این تحقیق از بیش از 5 هزار بریتانیایی در مورد جذاب‌ترین مردم جهان نظر سنجی شد و در این نظر سنجی آمریکایی‌ها در ابتدای لیست قرار گرفتند.
به گزارش ایران ناز برزیلی‌ها و اسپانیایی‌ها هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در این لیست از آن خود کردند.استرالیایی‌ها و ایتالیایی‌ها نیز مکان‌های چهارم و پنجم را به دست آوردند. سوئدی‌ها رده ششم را به دست آوردند و جالب آن‌ است که خود انگلیسی‌ها رده هفتم را از آن خود کردند.هندوستان ، فرانسه و کانادا هم رده‌های 8 تا 10 را به خود اختصاص دادند.
یکی از سخنگویان سایت OnePoll که این نظرسنجی را انجام داده است در این باره گفت :آمریکا به دلیل داشتن صنعت سینمایی بسیار قدرتمند و با وجود داشتن بازیگرانی مانند جنیفر انیستون و برد پیت چهره خوبی از خود در دنیا به نمایش گذاشته است. اما به نظر می‌رسد با داشتن جمعیتی در حدود 300 میلیون آن‌ها چندان هم شایسته کسب مقام اول در این لیست نبودند.
این در حالی است که انگلستان فقط توانسته است مقام هفتم جهان را از آن خود کند. البته اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، سوئد و برزیل قطعا قبل از انگلستان قرار خواهند گرفت.
لیست کامل 20 کشور اول جهان از لحاظ جذابیت به شرح زیر است

1. آمریکا
2. برزیل
3. اسپانیا
4. استرالیا
5. ایتالیا
6. سوئد
7. انگلستان
8. هند
9. فرانسه
10. کانادا
11. مکزیک
12. پرتغال
13. والز
14. روسیه
15. ژاپن
16. ایرلند
17. آرژنتین
18. هلند
19. اسکاتلند
20. آلمان

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره