وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که کودک 2 ماهه خود را به آتش کشید!! +عکس

زنی که کودک 2 ماهه خود را به آتش کشید!! +عکس
به گزارش ایران ناز این زن ۲۶ ساله که «سوسیلی آردون» نام دارد، پس از دستگیری توسط مقامات پلیس منکر قتل کودک خردسالش شد و اعلام کرد که این نوزاد دو ماهه در پی مسمومیت دارویی مرده است.

رییس پلیس منطقه «رنو» در این باره به روزنامه دیلی میل، یادآور شد: این زن جوان که مادر سه کودک دیگر هم است، فرزند معلول خود را پس از گذاشتن درون یک کیسه زباله و با ریختن بنزین آتش زد. این جنایت زمانی آشکار شد که یک زن حین پیاده‌روی با بقایای سوخته جسد نوزاد مواجه شد و مراتب را به پلیس منطقه گزارش داد.

 
زنی که کودک 2 ماهه خود را به آتش کشید!! +عکس
معلولیت این نوزاد به گونه‌ای بود که اکثر عمر کوتاه خود را در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص شدن تحت نظارت و حمایت مادرش قرار گرفت. آزمایشات پزشکی قانونی نشان از این موضوع دارد که مادر این کودک برای تسکین دردها و بی‌تابی‌های نوزادش به او مرفین تزریق می‌کرد.

براساس گزارش پزشکان، این نوزاد به دلیل ناتوانی ژنتیکی و معلولیت شدیدش تا چند ماه دیگر بیشتر زنده نمی‌ماند و نیازی به کشتن وی نبود. مادر سنگدل پیش از دستگیری اعلام کرده بود که نوزادش را برای نگهداری به یکی از خویشاوندانش سپرده است.

این زن که اصالتا اهل گوآتمالا در آمریکای جنوبی است با همدستی نامزد جوانش دست به این اقدام زده است و در صورت اثبات گناهکار بودنش به موطن اصلی خود بازگردانده می‌شود. نامزد این زن هم به جرم همدستی با وی تحت بازجویی قرار گرفته است.