وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهریه بسیار عجیب و دردسرساز با 5/5 تن گل یاس!!

مهریه بسیار عجیب و دردسرساز با 5/5 تن گل یاس!!
به گزارش ایران ناز مردی در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه ۵/۵ تن گل یاس همسرم، به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است.
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست مهریه خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه مهریه‌ام ۵/۵تن گل یاس است، اظهار داشت:
تنها مهریه‌ام را خواسته و قصد جدایی ندارم چون زندگی‌ام را دوست دارم. شوهرم باید این میزان مهریه را بپردازد و هیچ چیز دیگری جزء این مهریه را از او نخواسته و قبول نمی‌کنم در واقع شوهرم نباید خود را خسته کند بلکه باید حق مرا بدهد و به این موضوع فکر نکند.
مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه حدود ۶ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: حاضرم به خاطر آینده فرزند ۴ ساله‌ام و حفظ زندگی‌ام مهریه همسرم را بپردازم ولی نمی‌دانم به چه شکل آن را تهیه کنم. حاضرم یک خانه مسکونی به نام همسرم کنم ولی این مهریه که ۵/۵ تن گل یاس است را ندهم چون احساس می‌کنم که این مهریه از خانه مسکونی گران‌تر است.
مرد با بیان اینکه من و همسرم با یکدیگر هیچ اختلافی نداریم، گفت: وقتی یافتن گل محمدی با چنین ابعادی به میزان ۵/۵ تن سخت است، گل یاس با آن اندازه کوچک بسیار سخت‌تر است بنابراین نمی‌توانم مهریه همسرم را به این شکل بدهم.
زن با بیان اینکه شوهرم مرا دوست دارد و همان مهریه‌ای که من خواستم را می‌دهد، اظهار داشت: ۵/۵تن گل یاس زیاد هم گران نمی‌شود بنابراین شوهرم می‌تواند آن را پرداخت کند. می‌خواهم مهریه که حقم است را شوهرم به راحتی و بدون وقفه بپردازد و افتخار کند که بعد از گذشت ۶ سال از زندگی مشترکمان آن را پرداخته است و ما مشکلی نداریم.
مرد در انتها در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه ۵/۵ تن گل یاس همسرم به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است و همسرم باید کوتاه بیاید. قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن که ۵/۵ تن گل یاس بود، کرد و تعیین میزان قیمت مهریه را به خاطر اصرار مرد، از کارشناسی خواهان شد.