وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای بازی حامد کمیلی در فیلم بالیوود و هالیوودی

ماجرای بازی حامد کمیلی در فیلم بالیوود و هالیوودی
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر حضور حامد كمیلی در یك پروژه خارجی و خروج همیشگی او از كشور شنیده می شد. خبری كه مدتی حاشیه هایی ایجاد كرد و بازخوردهایی میان  سایت‌های دیگر داشت. تا روز گذشته كه برادر این بازیگر گفت حامد كمیلی اكنون خارج از كشور است و  در حال تصمیم گیری نهایی برای حضور در این فیلم  است.
 
فیلمی كه گفته می شد اگر كمیلی در آن بازی كند دیگر نمی تواند در سینمای ایران به فعالیتش ادامه دهد. كمیلی اما امروز وارد تهران شد و دقایقی پیش در سینما آفریقا فیلم اخلاقتو خوب كن مسعود اطیابی را با مردم تماشا كرد و  گفت.

من دیشب از سفر برگشتم و حضور در آن پروژه را كنسل كردم. كمیلی در ادامه گفت: قرار بود در این پروژه حضور داشته باشم اما ارشاد اعلام کرد در صورتی كه این پروژه را بازی كنم دیگر اجازه ورود به ایران به من نمی دهند. بخاطر همین قضیه مذاكراتی انجام شد و سازندگان دیدند بعضی از سكانسها را نمی توانند حذف كنند.

 
وی درباره این پروژه گفت: مشخصات كامل پروژه در سایت كمپانی میرامكس هست. یك كار مشترك بین هند و آمریكا و كار مشترک هالیوود و بالیوود بود و به لحاظ شرایط قصه احتیاج به بازیگر خارجی داشت. ولی متاسفانه فعلا با تهدید ارشاد امكانش فراهم نیست.

خبرنگار ما برای پیگیری صحبت های كمیلی با علیرضا سجاد پور مدیر اداره نظارت و ارزشیابی تماس گرفت. سجادپور اعلام كرد كاملا از این قضایا بی خبر است و اطلاع ندارد كمیلی درباره چه صحبت می كند.