وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز : 21 خرداد 1388

 

فروردین:
در مورد مسائل مالی نباید سخت گیری كنید. همه چیز لحظه به لحظه تغییر می كند بنابراین تصمیم جدی نگیرید سعی كنید همه چیز عادی و طبیعی شود، سپس تصمیم بگیرید كه چه كاری انجام دهید. در مسائل خصوصی دیگران و مشكلاتشان دخالت نكنید

 

اردیبهشت:
امروز عاقلانه  است که به نظرات و نقشه های دیگران اهمیت دهید. تنها برنظرات خودتان پافشاری نکنید و به خاطر داشته باشید که هر چه قدر به نظرات سایرین اهمیت دهید در مقابل همین رفتار را از آنها خواهند داشت . افراد جدیدی وارد زندگی تان می شوند که برای مدتی در زندگی تان مهم هستند . امروز فعالیت زیادی هم دارید.

خرداد:
امروز یكی از آن روزهای نادر است كه كاری را انجام می دهید و بعداً نگران آن می شوید. یك موضوع را باید بدانید كه كارها و رفتارهای شما نتایجی دارد كه بعداً آن را می بینید. در حال حاضر رویاهای زیادی دارید كه اكنون بسیار لازم است. مخصوصاً در مواردی كه مبالغ زیادی از پول وجود دارد. سعی كنید به خاطر بسپارید كه همه افكار شما را باور ندارند اما چیزی كه برای شما مانع باشد برای دیگران یك مصیبت می باشد.

تیر:
فضای خانه شاداب تر از فضای محل کار است و برای این که ساعت کاری تان تمام شود لحظه شماری می کنید.شاید از یکی از همکاران تان تقاضای کمک کنید و او تقاضای تان را قبول نکند.نباید ناراحت شوید زیرا در حال حاضر همه تحت فشار عصبی هستند بنابراین می توانید او را درک کنید

مرداد:
امروز ستاره ها شما را تشویق می كنند كه به زندگی تان بچسبید و دقیقاً برروی آن چه هستید كار كنید. شما مشتاق عقایدد واهی و پوچ و یا خیالی نیستید و در عوض می خواهید برروی حقایق سرد و سخت زندگی متمركز شوید. بسیاری از تصمیماتی كه ناشی از این اندیشه و تفكر شماست، ممكن است مخالفت افراد بسیاری را برانگیزد و این تنها شما را مصمم تر می كند كه راه خود را بروید.

شهریور:
شخصی سعی دارد از قدرت خودش برای دستور دادن به شما و رسیدن به خواسته هایش استفاده کند.با وجودی که از طرز برخورد خوش تان نمی آید اما به دلایلی نمی توانید اعتراض کنید.

مهر:
شما روحیه ای دارید که می خواهید تغییراتی را در زندگی تان موجب شوید،پس ببینید که برای تغییر شکل دادن چه کاری لازم است.اگر چه قبل از آن بهتر است این را بدانید که در میان گذاشتن افکارتان با افرادی که آنها را قبول دارید بسیار مهم است.اگر می خواهید از حمایت یا حضور آنها استفاده کنید،مجبور خواهید بود با تضادهای زیادی روبرو شوید که برای تان چندان دوست داشتنی نیست.

آبان:
امروز به نظرخستگی ناپذیر می باشید.سعی کنید بیش از توان تان کار نکنید.شاید همسرتان کمی حساس باشد بهترین راه برای جلوگیری از مشاجره  این است که به هم دیگر فرصت بدهید.زمانی که این حساسیت ها برطرف شد دوباره از هم بودن لذت می برید

آذر:
هر چند وقت یكبار حس ماجراجوئی بر شما غلبه می كند. متاسفانه همیشه قادر نیستید كه این چنین عمل كنید. اگر به فكر برنامه امروزتان دلبسته اید ناامید نشوید چون امكان دارد كارها كنترلشان از دست شما خارج شود و مسایل خودشان مسیر خود را طی كنند.

دی:
امروز باید كمی از سرعتتان بكاهید، البته كمی خسته كننده است. اما اگر كارها را به سرعت انجام دهید باید بگویم حتماً یك چیز مهم را یادتان می رود یا گم می كنید .اگر اخیراً به دیگران كم توجهی و بی اعتنایی كرده اید، و آن ها به شما كمكی نمی كنند، نباید آن ها را مقصر بدانید. این طور نیست؟

بهمن:
ه خاطر سپردن مسائل مهم امروز کاملاً ممکن خواهد بود بنابراین این مطلب را برای جستجوی حقیقت در نظر داشته باشید . ممکن است پیغام ناقصی به دست تان برسد که تمام معنی آنرا نمی فهمید شاید دوستی حرف شما را کاملاً اشتباه متوجه شود یا چیزی را از دست دهید که خیلی برایتان مهم باشد و همچنین در مورد برنامه های آینده سردرگم خواهید بود.

اسفند:
امروز از احساس خلاقیت تان استفاده کنید و از ابتکاراتتان بسیار خوشحال خواهید شد. بعضی از مناطق زندگی شما ممکن است  کمی آشفته باشد اما موقعی که نوبت به ساختن بهترین لحظات برسد شما یک نور درخشان در تاریکی می توانید باشید.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره