وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز دو مرد افغان به یک استاد زن دانشگاه در تهران!

تجاوز دو مرد افغان به یک استاد زن دانشگاه در تهران!
باز هم وقوع حادثه ای هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. به گزارش ایران ناز این بار در تاریخ سوم آبان ماه دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.
این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است.
 
ساعتی پس از این حادثه وقتی سیما شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.
به این ترتیب مأموران پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. زمانی که مأموران به ساختمانی که دو متهم در آن جا پناه گرفته بودند رفتند با ۳۰ مرد افغان روبه رو شدند و معلوم شد آن جا مدتی است به محلی برای اقامت افغانی ها تبدیل شده است.
 
در همین حال قربانی این حادثه دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره جست وجو کرد اما نتوانست آن ها را شناسایی کند. شواهد نشان می داد ۴ نفر از این افراد دو متهم را فراری داده اند. به همین دلیل ۴ نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامی آن ها به شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.
در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی محمدرضا گیوکی برگزار شد شاکی که استاد دانشگاه است در حالی که اشک می ریخت بار دیگر آن چه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود ۶ عصر بود که از خانه ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم اما آن ها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو من را به پایین پل بردند.
 
من جیغ می کشیدم و کمک می خواستم اما چون آن جا محل خلوتی است هیچ کس صدایم را نمی شنید. آن ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار دادند و بعد از حدود نیم ساعت در حالی که گردنبند و پول هایم را دزدیده بودند من را که هوشیاری کامل نداشتم رها و به ساختمان نیمه کاره فرار کردند.
به دنبال این اظهارات قاضی روز گذشته از چهار متهم خواست درباره این حادثه توضیح دهند اما متهمان اعلام کردند در این ماجرا نقشی نداشتند و از مخفیگاه دو متهم اصلی نیز اطلاعی ندارند. در چنین شرایطی قاضی به افسران پلیس آگاهی دستور داد دو متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره