وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری جوان که فقط برای سرگرم شدن سرقت میکرد

دختری جوان که فقط برای سرگرم شدن سرقت میکرد
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری دختر ۱۹ ساله‌ای خبرداد كه برای سرگرمی و نشان‌دادن توانایی خود از حساب مشتریان كافی ‌نتی كه در آن مشغول به كار بود سرقت می‌كرد.

سرهنگ محمدمهدی كاكوان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه در پی وصول یك فقره پرونده درباره برداشت غیرقانونی از حساب فردی به نام «مهرداد» رسیدگی به پرونده در دستور كار قرار گرفت، گفت: شاكی (مهرداد) با حضور در مقر پلیس عنوان كرد كه مبلغ ۸۰۰ هزار تومان به صورت غیرمجاز از حساب بانكی وی كسر شده است.

كاكوان گفت: پس از گذشت مدتی نیز زنی جوان به نام «اعظم» به مقر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مراجعه و اظهاراتی مطرح كرد. وی افزود: اعظم نیز در اظهارات خود عنوان كرد كه مبلغ 800 هزار تومان از حساب بانكی وی به صورت غیرمجاز كسر شده است.

سرهنگ محمدمهدی كاكوان با بیان اینكه كارآگاهان در تحقیقات تكمیلی خود ردپای یك كافی‌نت را یافتند، گفت: كارآگاهان پلیس آگاهی برای روشن‌شدن این پرونده « پگاه» 19 ساله را كه یكی از كارمندان این كافی‌نت بود، به پلیس فتا دعوت كردند.

رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینكه این فرد در اعترافات خود ضمن قبول بزه انتسابی اعلام كرد كه با یادداشت كردن اطلاعات مشتریان كافی‌نت اقدام به سرقت از حساب آنان می کرده است، گفت: پگاه اعترافات كرد كه هنگامی كه مالباختگان اقدام به وارد كردن شماره كارت و رمز دوم خود برای پرداخت قبوض، خرید اینترنتی یا غیره می‌كردند، این فرد با نگاه‌كردن به صفحه مانیتور و صفحه كیبورد شماره‌ها را به خاطر سپرده و پس از آن در فرصت مناسب اقدام به سرقت از حساب بانكی افراد می‌كرده است.

به گزارش ایران ناز این فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه تنها برای سرگرمی و نمایش دادن توانایی خود اقدام به انجام چنین كاری كرده و پیش از آن كه پرونده برای بررسی‌های تخصصی به دادسرا ارجاع داده شود سارق تمامی پول‌های برداشتی را به مالباختگان برگرداند. به گفته وی كافی‌نت نیز به دستور مقام‌قضایی پلمپ شد.