وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل زنی توسط همسرش فقط یک روز پس از ازدواج!!

قتل زنی توسط همسرش فقط یک روز پس از ازدواج!!
پرونده عروس نوجوان که یک روز بعد از ازدواج به دست شوهرش به قتل رسید برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش ایران ناز 20 بهمن سال گذشته زنی به پلیس قرچک ورامین خبر داد جاری‌اش به دست برادرشوهرش زخمی شده و او را به بیمارستان رسانده‌اند. زمانی که ماموران به محل رسیدند متوجه شدند زن ۱۶ ساله جانش را از دست داده است.

 
او که مهتاب نام داشت به دلیل ضربات عمیقی که به سمت چپ بدنش وارد شده جان باخته بود. وقتی ماموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند، متوجه شدند ضارب که احمد نام دارد و شوهر مهتاب است بعد از وارد کردن ضربات کشنده بر بدن مهتاب فرار کرده است.

با ارسال پرونده به دادسرا بررسی‌ها در این خصوص آغاز شد. در اولین گام همسر برادر متهم مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: یک روز از زمان عقد مهتاب و احمد می‌گذشت. آنها برای دیدن مادرشوهرم آمده بودند. چند ساعتی زودتر از زمان قرار رسیده ‌بودند به همین دلیل هم به خانه ما آمدند. احمد برای خرید پاکت‌نامه بیرون رفت و گفت به خواهرش هم سری می‌زند و برمی‌گردد. وقتی برگشت پاکت‌نامه دستش بود.

 
آن را روی میز گذاشت و به سمت مهتاب رفت. بعد من صدای فریاد مهتاب را شنیدم که گفت دردم گرفت. وقتی به سمت آنها برگشتم دیدم مهتاب روی مبل افتاده و احمد پشت سرهم به او ضربه می‌زند. من جلو رفتم که آنها را جدا کنم. احمد من را تهدید کرد و عقب راند. چند دقیقه بعد هم خانه را ترک کرد. خیلی سریع با مادرشوهرم تماس گرفتم و به اورژانس هم خبر دادم. وقتی مهتاب را به بیمارستان رساندیم او فوت کرده بود.

در تحقیقات مقدماتی نحوه قتل و هویت قاتل فاش شد. اما نکته‌ای که پلیس نتوانسته بود آن را کشف کند انگیزه مرد جوان از کشتن نوعروس بود. بنابراین‌،کارآگاهان مادر مهتاب را مورد پرسش قرار دادند. او گفت: خانواده احمد را از قبل می‌شناختیم. وقتی قرار شد به خواستگاری بیایند من به مهتاب گفتم تو ۱۶ سال بیشتر نداری و اگر خودت می‌خواهی با او ازدواج کن، در غیر این صورت ما اصراری نداریم.

 
مراسم خواستگاری برگزار شد و یک هفته بعد برای شیرینی‌خوران آمدند. قرار شد فردای آن روز دخترم با احمد عقد کند. آنها همان روز آزمایش دادند و بعدازظهر هم عقد کردند. شب میهمان مادرشوهر دخترم بودیم و بعد به خانه برگشتیم. فردای آن روز شوهرش آمد و آنها با هم بیرون رفتند بعد به من گفتند دخترم کشته شده است. من اطلاعات بیشتری ندارم.

پلیس دوماه بعد در حالی‌که همچنان انگیزه قتل پنهان مانده بود، توانست احمد را بازداشت کند. مرد جوان وقتی مورد بازجویی قرار گرفت قتل همسرش را قبول کرد. او گفت: من آدم عصبی‌‌ای هستم و خیلی زود واکنش نشان می‌دهم. روز حادثه وقتی که متوجه شدم خانواده همسرم کلاهبرداری کرده‌اند تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم.

 
این مرد ادامه داد: فردای روز عقدم برای چندساعتی با زنم تنها شدم و وقتی او را از نزدیک دیدم متوجه شدم او آن کسی نیست که به من گفته بودند و چیز‌هایی را در مورد زنم فهمیدم که عصبانی شدم. از اتفاقی که افتاده بود عصبانی شدم. آنها از من کلاهبرداری کرده بودند چون شب قبلش به خانه مادرم آمدند و به بهانه اینکه ما عقد کرده‌ایم آنجا ماندند و میوه و چای و شام خوردند و رفتند اما نگفتند دخترشان بعضی ایرادات را هم دارد و مثلا دهانش بوی بد می‌دهد.

متهم در مورد روز حادثه گفت: وقتی واقعیت‌ها را در مورد همسرم فهمیدم عصبی بودم و می‌خواستم ضربه‌‌ای به آنها بزنم. وقتی به خانه برادرم رفتیم بیرون رفتم تا برای خواهرم پاکت‌نامه بخرم. در راه یک چاقو هم برای خودم خریدم. به خانه آمدم و به سمت همسرم رفتم و او را با چاقو زدم. وقتی این کار را کردم آرام شدم بعد فرار کردم و از شهر خارج شدم.

با مشخص شدن این موضوع اولیای‌دم مهتاب علیه دامادشان اعلام شکایت کرده و درخواست قصاص را مطرح کردند. مادر مهتاب گفت: دخترم هیچ مشکلی نداشت و هر مساله‌ای بود ما همان روز اول گفتیم البته مساله خاصی نبود و نمی‌دانم چرا احمد می‌خواهد ایراد روی دخترم بگذارد.

 
بعد از گرفتن آخرین دفاع در مرحله بازپرسی و صدور کیفرخواست از سوی دادستان قرچک ورامین پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی محاکمه می‌شود.