وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سعید پیردوست: دل خوشی از «قهوه تلخ» ندارم!

سعید پیردوست: دل خوشی از «قهوه تلخ» ندارم!
سعید پیردوست ـ بازیگر سریال «قهوه تلخ» ـ گفت: من هم، كم در «قهوه تلخ» بازی داشتم و هم به نوعی دل خوشی از آن ندارم.
این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، درباره‌ی‌ مشكلات اخیر «قهوه تلخ»، خاطرنشان كرد: به هر ترتیب در حال حاضر، «قهوه تلخ» به خنسی خورده و عرضه قسمت‌های جدید‌ با مشكلاتی همراه است.
پیردوست ادامه داد: در سری دوم «قهوه تلخ» هنوز اتفاقی نیفتاده است. ولی به طور كلی‌، كاری كه از همان اول، مسائلی برایش پیش بیاید،‌ بالتبع‌، عواقب خوبی نخواهد داشت.
وی در توضیح علل نارضایتی‌اش از «قهوه تلخ» عنوان كرد: گاه آدم با كاری كه انجام داده است‌، ارتباط خوبی برقرار نمی‌كند.
بازیگر سریال «قهوه تلخ» با تایید این‌كه مخاطبان زیادی از این سریال استقبال كردند، تاكید كرد: از نظر خود ما اینطور نبود؛ زیرا همه چیز «قهوه تلخ» برای ما مشكلاتی داشت. وقتی كه شما احساس كنید كه یك كار‌، چه از نظر نقشی و چه از نظر مالی یا هر چیز دیگر نتواند شما را راضی كند‌، ناخودآگاه اذیت می‌شوید.
پیردوست درباره‌ی‌ كارهای جدید كه از تلویزیون آماده پخش دارد، گفت: «ماجراهای جنگل» مربوط به گروه كودك است كه قرار است به صورت آیتم‌های قسمت،‌ قسمت از شبكه دو پخش شود. یك سریال دو قسمتی هم دارم كه قرار است اگر موفق شد، به صورت 200 قسمت 10 تا 15 دقیقه‌ای روی آنتن برود. این مجموعه، در هر شبكه به صورت میان برنامه‌های كوتاه پخش می‌شود و آیتم‌های آن به صورت آموزشی هستند.