وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز:28 خرداد

فروردین: دوران معصومیت و بی‌گناهی به سر رسیده است. با وجود اینكه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می‌دانید كه تغییری بزرگ در كارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی‌دانید كه این تغییرات واقعاً شما را به كدام سمت می‌برند. از سهیم كردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فكر كردن به این موضوع هم شما را می‌ترساند. ممكن است یك یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده‌ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.

اردیبهشت: شما می‌توانید به طرف یك نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور كنید كه می‌توانید همه كارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است كه همه چیز امروز باید تغییر كند، شما برای مدیریت كردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند كه شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی كه به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

خرداد: شما می‌توانید تشخیص دهید كه هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید كه تمام انرژی‌تان را یكباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌كنید، فقط این حقیقت كه یك رابطه دوستانه بیشتر از آنچه كه شما فكر كنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول كنید. هرچقدر كه شما تلاش كنید این پی آمد را كنترل كنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را كاملاً با مسائل عاطفی درگیر كنید، اما نسبت به امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

تیر: مادامی كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان ااتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی كه شما تمایل دارید كه در حالی روی یك تصویر بزرگ تمركز كنید كه بیشتر به جزئیات آن توجه می‌كنید، مشكلاتی به وجود می‌آیند. پیشنهاد می‌شود زمانی كه نكات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ كنید. بهترین كاری كه می‌توانید انجام دهید این است كه در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی كنید، این سختی ها فردا فروكش خواهند كرد.

مرداد: اهمیتی ندارد كه شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما كار سختی است. درست زمانی كه شما آماده حركت كردن هستید یك موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می‌شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش كنید دارای یك نوع جرأت بخصوص خواهید شد.

شهریور: تغییر حالت‌های شما باعث شده است كه از تمركز كردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی كلی حركت كنید كه به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی كه شما بین فرضیه و اجرا كردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

مهر: امروز زندگی شما خیلی پر مشغله به نظر می‌آید و شما زیاد نمی‌توانید جو زیبا و همراه با آرامشی برای خود به وجود بیاورید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما روزهای سختی دارید، بلكه به معنی این است كه این روزها زندگی شما به گونه‌ای است كه باید توانایی خیلی زیادی داشته باشید. به خودتان اجازه وارد شدن به مسائل احساسی را بدهید، حتی اگر به راحتی نمی‌توانید انتظارات افراد دیگر را برآورده كنید.

آبان: امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یك طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم كاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری كه به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد كه چه چیزی خارج از حیطه كنترل شماست. با تلاش كردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نكنید، برای نعمتهایی كه در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

آذر: قلب شما مثل یك كشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر كردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت كرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیكه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی كنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

دی: امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست كه اصلاً وجود ندارند. ممكن است شما احساس كنید كه به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید كه دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر كه بیشتر سعی می‌كنید قطعه گمشده این پازل را پیدا كنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بكشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشكلات را یك روزه حل كند.

بهمن: شما می‌خواهید كه از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممكن است این احساس را داشته باشید كه آنها حتی به طور كامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید كردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینكه شما نگران این هستید كه دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممكن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود كنید. متأسفانه ترس از واكنش دیگران می ‌واند مشكل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر كردن را بپذیرید. شاید این كار، كار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد كرد.

اسفند: اكنون شما می‌خواهید دوستانتان دركتان كرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممكن است دوست نداشته باشید هركاری كه آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی كه شما كاملاً كاری را شروع كنید برآورده كردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید كاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی كه واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز