وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار فیلم مستهجن پسر مبارک با یک دختر! +عکس

انتشار فیلم مستهجن پسر مبارک با یک دختر! +عکس
به گزارش ایران ناز با جاسوسی برخی سران حزب حاکم مصر از حسنی مبارک و فرزندان وی، فیلمی جنسی از رابطه جمال مبارک با یک دختر انگلیسی فاش شد.

بر اساس اسنادی که روزنامه روزالیوسف مصر منتشر کرده است، صفوت الشریف یکی از رهبران سابق حزب ملی سابق در این کشور از حسنی مبارک رئیس جمهور مصر و فرزندان و همسر وی جاسوسی می کرده است.

 
انتشار فیلم مستهجن پسر مبارک با یک دختر! +عکس
این روزنامه می افزاید که به اسنادی انگلیسی دست یافته است که نشان می دهد، شریف یک شرکت امنیتی صهیونیستی موسوم به آفیران هاوک را که مقر آن در لندن قرار دارد، مأمور گرفتن تصاویری در همین راستا کرده بود.
یکی از تصاویری که این شرکت موفق به ضبط آن شده است، فیلمی از جمال مبارک است که بدون اطلاع وی گرفته شده که وی در آن با یک دختر انگلیسی رابطه نامشروع جنسی برقرار کرده است.
شریف از این شرکت خواسته بود تا مکالمات حسنی مبارک را نیز در جریان سفرهای رسمی خود به لندن ضبط کند.
این در حالی است که شریف از دیگر ارکان نظام سابق مصر نیز جاسوسی میکرده و رفتار و مناسبات صدها تن از شخصیت های مصری، عربی و خارجی و سفرای خارجی را نیز دنبال می کرده است، برخی از این هدف ها در اماکن اقامتی خود در لندن و سایر نقاط اروپا مورد جاسوسی شریف قرار می گرفتند.
این روزنامه می افزاید که صفوت شریف از سال 1993 تا 2011 میلادی جاسوسی خود از مبارک و فرندان و همسر وی و سایر شخصیت های مصری و عربی را ادامه داده است و این شرکت صهیونیستی ده ها عملیات محرمانه برای شریف انجام داده است.