وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 توصیه پزشکی از 5 متخصص برجسته دنیا

مقابله با حمله قلبی در صورتی که شخصی در تنهایی احساس کند که در آستانه حمله قلبی قرار دارد چه باید انجام دهد؟
بررسی ها نشان می دهند بسیاری از افرادی که دچار حملات قلبی می شوند، در تنهایی به این عارضه دچار می شوند. پس دانستن نکاتی درباره کمک به خود در این شرایط بسیار مهم است.

اگر دردهای شدیدی در قفسه احساس کردید و به سمت بالا می آید، تنها چند ثانیه زمان دارید تا چند سرفه شدید انجام دهید. همچنین چند نفس عمیق بکشید تا ششهایتان مملو از اکسیژن شوند.

دکتر مایکل گلدمن از مرکز بیمارستانی ویرجینیا

تهدید قلب با استرس استرس چگونه سلامت قلب را به خطر می اندازد؟
زمانی که بدن تحت شرایط استرس زا قرار می گیرد، به طور ناخواسته هورمون هایی نظیر آدرنالین و کورتیزول در بدن ترشح می شوند. افزایش سطح این هورمونها موجب بالا رفتن احتمال وقوع حملات قلبی می شود. پس بهتر است همواره از فاکتورهای موثر در افزایش این هورمونها نظیر کار بسیار زیاد، سیگار کشیدن و صحبت کردن بیش از حد با تلفن همراه جلوگیری شود.

دکتر گوریش پورهیت از بیمارستان جامعه ساوت ساید آمریکا

تعدیل فشار خون چگونه می توان بدون هیچ مشکل خاصی فشار خون را در سطحی متعادل نگاه داشت؟
این کار چندان سختی نیست اما زمانی که از آن غفلت می شود، تبعات بسیار بدی بدنبال دارد که غلبه بر آنها چندان هم ساده نیست.

تغذیه در این میان نقش بسیار مهمی دارد. به جای استفاده از غذاهای چرب که کلسترول بد خون را بالا می برند حتماً از حبوبات و مواد غذای گیاهی استفاده کنید. می توانید با مراجعه به پزشک متخصص رژیم غذایی مناسبی در این خصوص دریافت کنید.

دکتر جفری آشلر از بیمارستانهای بی مونت

حفظ سلامتی قلب برای حفظ سلامتی قلب ورزشهای سریع بهتر است یا آرام؟
پاسخ این پرسش تقریباً روشن است. اما به یاد داشته باشید که ورزش کردن در کل برای سلامتی قلب مفید است. حرکات آرام ورزشی که با نظم و ترنیب خاصی همراه هستند موجب تنظیم فعالیت ماهیچه های قلبی می شوند و بدین ترتیب پمپاژ خون با بالاترین ضریب دقت ممکن صورت می گیرد. پیاده روی در هر روز به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت آن هم در صبح هنگام بهترین ورزش برای قلب شماست.

دکتر استیون آلمانی از بیمارستان های بی مونت

غذاهای مفید برای قلب مصرف چه غذاها و نوشیدنی هایی برای سلامت قلب مفید است؟
این غذاها زیاد هستند اما در کل می توان اینگونه گفت: غذاها و نوشیدنی هایی که در بر گیرنده سویا هستند به عنوان یکی از بهترین منابع غذایی برای حفظ سلامت قلب به شمار می آیند.

همچنین می توان از سویا دسر های مختلف و طعم دار نیز تهیه کرد. در غذاهایی که با سویا تهیه می شوند اثری از کلسترول دیده نمی شود.

دکتر گوراف آیلاوی از مرکز سلامتی دانشگاه ویر جینیا



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره