وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آمریکا برای تحریم ایران دست به دامن جنیفر لوپز شده

آمریکا برای تحریم ایران دست به دامن جنیفر لوپز شده
در تازه ترین مطلبش از جنیفر لوپز به عنوان ابزار جدید برای تحریم علیه ایران نام برد. حال ماجرا از چه قرار است؟
به گزارش ایران ناز اتحاد علیه ایران هسته‌ای که یک گروه فشار آمریکایی است، تبلیغات خود علیه شرکت ایتالیایی فیات را به دلیل همکاری تجاری با ایران شدت بخشیده و از جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده آمریکایی خواسته تا از بازی در فیلم‌های تبلیغاتی این شرکت خودداری کند.

این گروه که علیه ایران و برنامه هسته‌ای آن فعالیت می‌کند، می‌گوید شرکت ایوِکو، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فیات، کامیون‌هایی را به ایران می‌فروشد که از آن برای حمل‌ونقل موشک‌های بالیستیک و اعدام‌های خشونت‌بار در ملا عام استفاده می‌کند.

این اتفاق نهایت ذلالت دولت آمریکا و اتحاد علیه ایران هسته ای را نشان می دهد. اگر این گروه قدرت داشت و می توانست تحریم ها علیه ایران را به شرکت فیات تحمیل کند؛ چه نیازی احساس بود که به سراغ جنیفر لوپز بازیگر معلوم الحال! هالیوودی برود؟

اما در پایان توصیه ای می کنیم به شرکت محترم فیات، اگر بر فرض، یک در هزار، خدای نکرده، زبانمان لال، گوش شیطان کر، خانم لوپز ناز کردند و دیگر در فیلم های تبلیغاتی شما به ایفای نقش نپرداختند نگران نباشید. تا آنجایی که ما اطلاع داریم سینمای هالیوود از این دست بازیگرانی که عده ای احمق چشمشان به اندام آنها دوخته شده است کم ندارد. شما میتوانید برای تبلیغات از آنها استفاده کنید. شاید هم با قیمتی مناسب تر!