وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بی ادب ترین طوطی جهان که فقط … میدهد! +عکس

بی ادب ترین طوطی جهان که فقط … میدهد! +عکس
آقای تی نام طوطی مشهور آمریکای شمالی است که تا چندی پیش به عنوان بی ادب ترین طوطی جهان شهرت یافته بود زیرا صاحبانش به او کلماتی زشت و گستاخانه را آموزش داده بودند!
 
به گزارش ایران ناز آقای تی یک طوطی معروف در سطح دنیا است. شهرت این طوطی به این دلیل است که به خاطر یکی از صاحبانش که بسیار بی ادب بوده لغات بسیار بدی را یاد گرفته و مدام در برخورد با اطرافیان به کار می برد.
 
بی ادب ترین طوطی جهان که فقط ... میدهد! +عکس
این طوطی به یک مرکز مخصوص نگهداری از حیوانات و پرندگان خاص و کمیاب منتقل شد تا شاید این عادت زشت او درمان شود. در این مرکز سعی می شود تا به حیوانات مختلف که دارای مشکلات گوناگونی هستند کمک شود و حتی در این راه کلاس هایی نیز برای این حیوانات برگزار می شود. به همین دلیل قرار است تا این طوطی بی ادب تحت تمرینات خصوصی قرار بگیرد تا بتواند این حرف های زشت را فراموش کند.
استیو رولند از مسئولین مرکز نگهداری حیوانات در منطقه همپشایر انگلستان می گوید: این طوطی نزدیک به 7 سال در منزل صاحب قبلی خود گذرانده است که در این مدت کلمات و عبارات بسیار زشتی را آموخته است. او طوطی مهربان و دوست داشتنی است و ما سعی می کنیم با کلاس های خصوصی و قرار دادن او در جمع سایر طوطی ها این عادات زشت او را از بین ببریم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره