وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیر شدن خطرناک ترین زن خاورمیانه +عکس

دستگیر شدن خطرناک ترین زن خاورمیانه +عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر كه به مدت 27 سال یكی از بزرگترین اركان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی‌ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می‌شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت‌های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احكام اعدام بود. وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یكی از مخالفان قذافی در سال 1984 مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی كشید اما با مشاهده اینكه وی هنوز نمرده همانند دیوانه‌ها پاهای قربانی را به سمت پایین می‌كشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو كردن یك جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه كردند.
بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیك شد تا آنجا كه مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار كرد. بن عامر كم كم به عامل وحشت مردم لیبی و یك ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد. وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه‌ای كه در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله كارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یك روز بود. شهرت بن عامر تا حدی بود كه یكی از انقلابیون لیبی در مصاحبه‌ تلویزیونی خود اظهار كرد: اگر ما شكست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد. بن عامر پست‌های كلیدی زیادی در لیبی به دست آورد كه آخرین آنها دبیركل كمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود.
وی همچنین در سال 2008 به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال 2009 به ریاست پارلمان رسید. بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت. وی یك بار در سخنرانی‌های خود اعلام كرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم". بن عامر كسی بود كه در سال 2008 دستور شلیك به سمت تظاهركنندگانی كه در اعتراض به كاریكاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانماركی‌ها به خیابان‌ها آمده بودند را صادر كرد و در واقع همین امر بود كه به انقلاب لیبی انجامید.
وی كه به شیطانی در لباس یك زن نیز مشهور بود عملیات‌های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می‌كرد و همواره یك كلت تمام اتوماتیك با خود حمل می‌كرد به گونه‌ای كه لیبیایی‌ها از راه رفتن‌اش هم می‌ترسیدند. بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی‌رحم بود و در واقع هیچ كس به اندازه وی نمی‌توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد كند. نام بن عامر در لیست 38 نفری بود كه از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره