وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

در هر گوشه از جهان زنان برای زیباتر شدن شیوه ای را آموخته اند و به فرزندانشان آموزش داده اند.گرچه این شیوه ها برای مدت زمانی منحصرا در اختیار این دسته بوده اما مهاجرت ها سبب شده بین مردم کشورهای مختلف رایج شود؛ شیوه هایی که دلیل ماندگاری اکثر آن ها طبیعی بودن و اقتصادی بودن شان است.

 

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

بند انداختن از جمله شیوه های مرسوم اپیلاسیون در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا است که منشا آن به ایران برمی گردد. زنان ایرانی به کمک یک نخ کتان نازک که بین گردن و دو دست قرار می گیرد، موهای زاید را برمی داشتند. این همان کاری است که با موم گرم و سرد هم می توان انجام داد با این تفاوت که نخ سبب کش آمدن پوست نمی شود و وسیله ای عالی برای برداشتن موهای نواحی حساس به ویژه موهای صورت و ابرو است. درد بند کمتر از درد موچین است و کار هم سریع تر به اتمام می رسد. امروزه استفاده از بند در بسیاری از کشورها از جمله اسپانیا و کانادا بین زنان مرسوم است.

 

در تمامی نواحی جنوب آسیا استفاده از آرد نخود برای پاکسازی و لایه برداری پوست و مقابله با آکنه امری رایج است.

زنان این کشور آرد نخود را با آب یا چای مخلوط کرده و به شکل خمیر در می آورند و بعد روی صورت می مالند تا جایی که پوست کاملا پاک شود و در نهایت پوست را می شویند.بعد از انجام این کار پوست کاملا نرم و تمیز است.

در ضمن در این کشور مردم از همین خمیر و در کنار آن از آب لیموترش برای سفید کردن آرنج و زانوهای خود استفاده می کنند.

  

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

مردم روسیه صورت های شاداب و جوانی دارند. اکثر زنان سنتی این کشور علاقه ای به استفاده از وسایل آرایشی نداشته و معتقد هستند دلیل زیبایی پوست شان نوشیدن روزانه کفیر است.

کفیر نوعی نوشیدنی پُرکالری و غنی از باکتری های پروبیوتیک، کلسیم، پروتئین، ویتامین ها به ویژه ویتامین B و ریزمغذی ها است. بررسی های فراوان نشان داده مصرف کفیر سبب هضم بهتر مواد غذایی می شود و همین موضوع بر طراوت و زیبایی پوست اثر می گذارد.

  

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

نیجریه ای ها از نوعی درخت که در ۲۰ کشور آفریقایی از سنگال تا سودان رشد می کند و ساحل نام دارد، روغنی می گیرند به نام کارتید که از آن هم به عنوان یک ماده غذایی و هم کرم مرطوب کننده پوست استفاده می کنند. طبق گفته اطبای سنتی آفریقا این شیره می تواند انواع ناراحتی های پوستی از جمله اگزما و آکنه را برطرف کرده و برای سرماخوردگی نیز بسیار مفید است.

مردم نیجریه میوه درخت ساحل را جمع می کنند و بعد از خشک شدن آن را می جوشانند. روغنی که روی سطح آب می آید را جمع می کنند و معتقدند این روغن غنی از مواد طبیعی ضد حشره است.

در ضمن خواص ضد التهابی و ضد میکروبی هم دارد. مردم نیجریه حین سرماخوردگی و گریپ شدن بینی این روغن را به اطراف بینی خود می مالند و در صورت داشتن گلودرد آن را می خورند و برای زیباتر شدن و مرطوب نگه داشتن پوست شان روی بدن می مالند.

  

از جمله شیوه های زیبایی که مردم ژاپن به آن علاقه بسیاری دارند حمام کردن با گیاهان و عرقیات معطر است. ژاپنی ها معتقدند حمام کردن نوعی مدیتیشن است که نه تنها جسم بلکه روح را هم پاک می کند. به همین دلیل اکثر ژاپنی ها هر شب قبل از خوابیدن دوش می گیرند. آن ها ابتدا بدن خود را به کمک یک برس دسته بلند ماساژ داده و ناپاکی را بیرون می کشند و در نهایت با آب ولرم خود را شست و شو می دهند. بعد وان را با آب داغ پُرکرده و در آن گل و برگ های معطر می ریزند و برای آن که بدن شان خوشبو و پوست شان پاک شود مدتی در آن می خوابند. این کار سبب طراوت اپیدرم و شادابی پوست آن ها می شود.

آواکادو برای زیبایی پوست در برزیل 

  

  شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برزیلی ها مدت ها است از گیاه آواکادو هم به عنوان یک ماده غذایی و هم زیبایی استفاده کرده و از آن ماسک صورت، شامپو و کرم مرطوب کننده تهیه می کنند. این گیاه از ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در مناطق لاتین آمریکایی کشت می شده است و مملو از چربی های مونوی غیراشباع و ۲۰ نوع ریزمغذی متفاوت شامل ویتامین های A ، C، B6، E، روی، آهن و پتاسیم است

مصرف چربی آواکادو سبب کاهش کلسترول خون، التهاب ها و کاهش ترشح انسولین می شود و محرک بازسازی سلولی است. برزیلی ها میوه این گیاه را با شیر و شکر مخلوط می کنند و روی پوست شان می مالند. حتی معتقدند نوشیدن این مایع سبب روشن شدن پوست به ویژه پوست های سیاه می شود.

 

شیوه زیبایی زنان در کشورهای مختلف+عکس

آلمانی ها توجه بسیار زیادی به حمام پا دارند. بر خلاف کانادایی ها که به زیبایی پاهای شان اهمیتی نمی دهند، آلمانی ها توجه بسیاری به این موضوع دارند و هر شب سعی می کنند برای ۲۰ دقیقه پاهای شان را در حمامی از آب ولرم و نمک و روغن های گیاهی قرار دهند. بعد پاها را با سنگ پا ماساژ می دهند و از یک کرم مرطوب کننده استفاده می کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره