وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رسوایی اخلاقی فوتبالیست سرشناس با دختر21ساله

رسوایی اخلاقی فوتبالیست سرشناس با دختر21ساله
قبل و بعد از جام جهانی، بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس، رسوایی‌های اخلاقی بسیار زیاد بوجود آوردند. از ارتباط جان تری (کاپیتان تیم ملی انگلیس) با نامزد هم تیمی‌اش گرفته تا ارتباط اشلی کول با یک خدمتکار و جدایی همسرش از وی و همین دو هفته پیش ارتباط پیتر کراوچ با چندین زن!
اما این بار نوبت به ستاره تیم ملی انگلستان رسید: وین رونی! وین رونی که هفته‌ای 100هزار پوند از تیم منچستریونایتد دریافت می‌کند، به تازگی رسوایی اخلاقی‌اش فاش شد و حاشیه‌های زیادی بوجود آورد. همه چیز از ارتباط با یک دختر 21ساله که در کلوب شبانه کار می‌کند آغاز می‌شود. گویا یکی از دوستان وین رونی، جنیفر تامپسون را به او معرفی می‌کند و ارتباط آنها شروع می‌شود.
جنیفر تامپسون می‌گوید: ابتدا نمی‌دانستم با چه کسی قرار دارم، چون وین رونی با یک اسم دروغین با من قرار گذاشته بود اما وقتی او را دیدم، شناختمش، او فوتبالیست مشهوری است. جنیفر تامسون وین رونی بیش از 4ماه با جنیفر تامپسون در ارتباط بوده که در این مدت 7ملاقات خصوصی با یکدیگر داشته‌اند و برای هر ملاقات 1000پوند پرداخت می‌کرده است.
اولین قرار آنها در ماه ژوئن سال گذشته بود، یعنی زمانی که کالین (همسر وین رونی) 5ماهه باردار بوده و منتظر تولد پسرشان بوده است. رونی و همسرش کالین از این اتفاق بسیار ناراحت است و گفته می‌شود که اقدامات اولیه برای جدایی از وین رونی را انجام داده است.
وین رونی در مصاحبه‌ای گفته است: زندگی من درحال ویرانی است، من بسیار احمق هستم. کالین قصد ندارد مرا ببخشد و مرا ترک خواهد کرد. گفته می‌شود که وین رونی با دختران بیشتری در ارتباط بوده و دیروز دو دختر از همسر رونی بخاطر ارتباط با رونی از کالین عذرخواهی کرده‌اند!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره