وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال دستمزد 800 میلیون تومانی گلزار برای یک ماه!

جنجال دستمزد 800 میلیون تومانی گلزار برای یک ماه!
گلزار برای بازی در سریال جدید لطیفی با عنوان ساخت ایران با تهیه کنندگان این پروژه به توافق رسیده و قرار است برای بازی دراین سریال برای یک ماه 800 میلیون تومان دریافت کند.

به گزارش ایران ناز یک روزنامه نوشته که گلزار برای بازی در سریال جدید لطیفی با عنوان ساخت ایران با تهیه کنندگان این پروژه به توافق رسیده و قرار است برای بازی دراین سریال برای یک ماه 800 میلیون تومان دریافت کند.

گلزار در لبنان جلوی دوربین سومین سریال، ویدئویی ایرانی است وهم اکنون گروه سریال سازنده سریال محمد حسین لطیفی در لبنان به سر می برند و قرار است سکانس های مربوط به فرانسه را در محله فرانسوی نشین بیروت بگیرند.
آقای گلزار درسالهای اخیر بیشتر در تولیدات عامه پسند حضور داشته ودر طول بیش از یک دهه حضور در سینمای ایران ،منتقدان سینما وعلاقه مندان جدی سینما تنها با فیلمهایی چون بوتیک ساخته حمید نعمت الله و آتش بس ساخته تهمینه میلانی ارتباط خوبی برقرار کرده اند.
 
البته آتش بس فیلمی بود که عملا گلزاررا  به یک فوق ستاره تبدیل کرد و درواقع اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینمای ایران نیز محسوب می شود . فیلمی که از فیلمهای جریان ساز دهه های اخیر محسوب می شود.