وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هواپیمای تمام طلای یک از شاهزادگان عرب! +عکس

هواپیمای تمام طلای یک از شاهزادگان عرب! +عکس
این شاهزاده به داشتن فساد اخلاق و انواع روابط نامشروع و پرونده‌های مختلف قضایی در کشورهای مختلف جهان در این ارتباط معروف است. انتشار تصویری از هواپیمای یکی از شاهزاده‌های سعودی در صفحات اینترنت که ۷۰ درصد داخل آن از طلا ساخته شده بود، در عربستان جنجال برانگیز شد.

انتشار تصویری از هواپیمای «الولید بن طلال بن عبد العزیز» در صفحات مختلف اینترنت اعتراض و مخالفت بسیاری در عربستان سعودی به راه انداخته است. تصویر منتشر شده در صفحات مختلف اینترنت از رفاه و اسراف بیش از حد خاندان سعودی پرده برمی‌دارد، چراکه در زیر این تصویر ذکر شده بود که بیش از 70 درصد داخل این هواپیما از طلا ساخته شده است.

 
هواپیمای تمام طلای یک از شاهزادگان عرب! +عکس
در واکنش به این تصویر برخی از فعالان و کاربران در توئی‌تر و فیس بوک از حرام بودن استفاده از چنین هواپیمایی در حالی که بسیاری از مردم عربستان حتی نمی‌توانند لقمه نانی برای سیر کردن شکم خود پیدا کنند و بسیاری از کودکان فقیر سعودی در آستانه مرگ در اثر سوء تغذیه هستند، سخن گفتند.

در حالی که شاهزادگان سعودی اینگونه غرق در رفاه هستند و سرمایه‌های حاصل از فروش نفت را اینچنین هزینه می‌کنند، بر اساس آمار رسمی بیش از 22 درصد جمعیت 22 دو میلیونی عربستان سعودی زیر خط فقر مطلق قرار دارند.

شاهزاده ولید بن طلال از جمله شخصیت‌های بسیار ثروتمند خاندان سعودی و جهان بشمار می‌آید و برپایه آخرین رتبه بندی از ثروتمند‌ترین مردان جهان وی رتبه پنجم را احراز کرد. به گزارش ایران ناز ولید بن طلال به داشتن فساد اخلاق و انواع روابط نامشروع و پرونده‌های مختلف قضایی در کشورهای مختلف جهان در این ارتباط معروف است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره