وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودسوزی یک زن و دو فرزندش بخاطر شرکت هرمی!!

خودسوزی یک زن و دو فرزندش بخاطر شرکت هرمی!!
سوم بهمن امسال آتش سوزی در خانه ای در خیابان البرز شهر زاهدان به پلیس اطلاع داده شد. ماموران وقتی به محل آتش سوزی رسیدند امدادگران آتش نشانی در حال خاموش کردن آتش بودند. پس از خاموش شدن شعله های آتش ، ماموران وقتی وارد یکی از اتاق های خانه شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند. زن جوان و دو کودک خردسالش بر اثر شدت سوختگی جان باخته بودند.

عمدی بودن آتش سوزی
کارشناسان آتش نشانی پس از بررسی محل اعلام کردند که آتش سوزی عمدی بوده است. در ادامه و با توجه به حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با حضور در محل تحقیقات برای افشای راز این جنایت هولناک را آغاز کردند.

به گزارش ایران ناز در نخستین بررسیها مشخص شد زهرا در گوشه ای از اتاق دو کودک خود به نام های علی اصغر 5 ساله و حنانه 3 ساله را در آغوش گرفته بود که سه عضو این خانواده به علت سوختگی شدید جان باخته بودند. کارشناسان آتش نشانی نیز علت آتش سوزی را ریختن نفت بر روی فرش و اثاثیه خانه اعلام کردند. همچنین در محل حادثه یک ظرف چهار لیتری خالی که بوی نفت می داد نیز کشف شد.

سرنخ کشف جنایت
قفل بودن در اتاق از داخل باعث شک ماموران شد و آنها احتمال خودسوزی زهرا و قتل دو کودکش را مطرح کردند. در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت ، پسر 10 ساله زهرا با مراجعه به ماموران جزئیات این جنایت هولناک را فاش کرد. او که به شدت ترسیده بود به کارآگاهان گفت: امروز صبح وقتی پدرم به محل کارش رفت مادرم یک ظرف چهارلیتری نفت را پر کرد و به داخل اتاق آورد.

 
او خیلی هراسان بود و رفتارش مرا می ترساند. او سپس ما را به داخل اتاق برد. می دانستم قصد شومی در سر دارد. خواست در را قفل کند که من سریع از اتاق خارج شده و فرار کردم. چند دقیقه بعد وقتی برگشتم خانه مان در حال سوختن بود.

عضویت در شرکت هرمی انگیزه جنایت
ایران ناز، تیم جنایی برای کشف انگیزه زن جوان از این اقدام جنون آمیز به تحقیق از اهالی محل پرداختند اما آنها مدعی شدند زهرا زن آرامی بوده و هیچ وقت او را ناراحت و عصبی ندیده بودند.همزمان با حضور پدر خانواده در محل حادثه ماموران به تحقیق از او پرداختند که او در اظهارات خود انگیزه همسرش را فاش کرد.

او گفت: همسرم چندی قبل با سرشاخه های یک شرکت هرمی آشنا شد. آنها با دادن وعده های واهی زهرا را فریب داده بودند. او موضوع را به من گفت اما مخالفت کردم. سرانجام با اصرار های او راضی شده و 12 میلیون تومان پس انداز خود را به اعضای این شرکت هرمی دادیم. پس از مدتی آنها از دادن پول و سود آن خودداری کرده و مدعی شدند همسرم هیچ پولی به آنها نداده است.

این موضوع باعث اختلاف من و همسرم شد. خیلی آشفته و عصبی شده بود اما هیچگاه تصور نمی کردم دست به این جنایت بزند. اعضای این شرکت هرمی تمام سرمایه ام را از من گرفته و با این کارشان باعث شدند خانواده خود را از دست بدهم.

دستگیری سرشاخه های شرکت هرمی
سرهنگ محسن عطار- رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان- در این باره گفت: کارآگاهان پس از اطلاع از انگیزه زهرا از این جنایت هولناک تحقیقات در خصوص ادعای شوهرش را آغاز کرده و پس از بررسی های گسترده موفق به شناسایی سرشاخه های این شرکت هرمی شدند. متهمان با اجاره دفتری در زاهدان به صورت مخفیانه اقدام به عضو گیری و کلاهبرداری از طعمه های خود می کردند.

وی افزود: شامگاه دیروز اعضای اصلی این شرکت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شده و در جریان تحقیقات از آنها مشخص شد متهمان با دادن وعده سودهای کلان طعمه های خود را فریب داده و از آنها پول های میلیونی گرفته بود.