وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برای خانم های قد بلند چه لباسهایی مناسب تر است

برای خانم های قد بلند چه لباسهایی مناسب تر است
– کفشهای تخت بپوشید :
آیا تا بحال یک خانم با قد متوسط که کفشهای تخت و یک دامن تا روی زانو پوشیده باشد را دیده اید؟ واقعا بد لباس و نا امید کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ واقعیت این است که کفشهای تخت برای پاهای کوتاه اصلا مناسب نیستند اما خوشبختانه شما خانمهای قد بلند چنین مشکلی ندارید زیرا پاهای شما به اندازه کافی بلند است و نیازی نیست که برای بلند نشان دادن آنها از کفشهای پاشنه بلند و یا دامنهای کوتاه استفاده کنید.شما می توانید با خیال راحت از پوتینهای تخت ساقدار و دامنهای تا روی زانو استفاده کنید و بسیار شیک و جذاب به نظر برسید.

2 – تونیک و تاپهای بلند بپوشید:
سالها بود که همه تاپها و بلوزهای موجود در بازار کوتاه بودند و خانمهای قد بلند به زحمت می توانستند تاپ هایی بخرند که اندازه آنها باشند اما در سالهای اخیر تاپ های بلند و تونیکها وارد بازار شدند و این خبر بسیار خوبی برای خانمهای قد بلند بود.

 
وقتی یک خانم کوتاه قد تونیک و یا تاپ بلند می پوشد خیلی بد لباس به نظر می رسد و هر کس که او را می بیند احساس می کند که لباس او برایش بزرگ است اما خوشبختانه این مد جدید برای شما خانمهای قد بلند کاملا مناسب است . پس یک تاپ بلند و یک شلوار جین جذب با کفشهای پاشنه دار بپوشید تا ظاهری شیک و فوق العاده داشته باشید.

3 – از کمربندها، کیفها و جواهر آلات بزرگ استفاده کنید:
آیا تابحال یک خانم کوتاه قد که یک کمربند بسیار پهن بسته است را دیده اید ؟ مسلما ظاهر خوبی نخواهد داشت زیرا کمربند پهن اصلا مناسب خانمهای قد کوتاه نیست.

 
وقتی یک خانم با قد متوسط از جواهرآلات بسیار بزرگ استفاده می کند این جواهرات مرتبا با بدن او برخورد می کند که اصلا خوشایند نیست اما وقتی شما خانمهای قد بلند از کمربندهای پهن و جواهرات بزرگ استفاده می کنید فوق العاده شیک به نظر می رسید.
پس حتما پوشیدن یک دامن کوتاه با یک کمربند پهن و یک جفت بوت کابویی را امتحان کنید مطمئنا پشیمان نمی شوید.

4 – لباسهای ورزشی بپوشید
حتی اگر ورزشکار حرفه ای و خوبی نیستید باز هم می توانید از لباسهای ورزشی استفاده کنید. پوشیدن لباسهای ورزشی باعث نمی شود که شما ورزشکار بهتری شوید اما مطمئن باشید که شما با پوشیدن لباسهای ورزشی بسیار بهتر از دوستان کوتاه قدتان به نظر می رسید.

 
پوشیدن لباسهای ورزشی باعث می شود که شما خانمهای قد بلند خیلی جذابتر و شیکتر به نظر برسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره