وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گریه رضا صادقی از دست پیام دهکردی

گریه رضا صادقی از دست پیام دهکردی
احمد امینی کارگردان فیلم «بی خداحافظی» در نشست نقد و بررسی این فیلم از تمرین متوالی پیام دهکری با رضا صادقی خبر داد.
به گزارش خبرآنلاین، نشست نقد و بررسی فیلم «بی‌خداحافظی» با حضور احمد امینی کارگردان، رضا صادقی، شقایق فراهانی و کورش تهامی بازیگران و دیگر عوامل بعد از نمایش فیلم شنبه 15 بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد.
در ابتدای این نشست عکاسان رضا صادقی را با دوربین‌هایشان محاصره کردند و جلسه به خاطر عکاسی با تاخییر شروع شد. احمد امینی در خصوص چگونگی کار با صادقی گفت: من از ابتدا به صدا و موسیقی رضا صادقی علاقه نداشتم. زمانی که آقای نشاط تهیه کننده کار پیشنهاد ساختن این فیلم را به من کرد، به او گفتم من علاقه‌ای به ترانه‌های رضا صادقی ندارم.
صادقی در واکنش به این اظهارنظر عنوان کرد: این مساله در فیلم هم معلوم است. امینی نیز ادامه داد: من اهل موسیقی پاپ نیستم و خیلی هم به سن و سالم نمی‌آید. اما یک روز که پسرم یکی از ترانه‌های صادقی را گذاشته بود، از رد کردن پیشنهاد آقای نشاط پشیمان شدم.
وی ادامه داد: فیلم ساختن در مورد این هنرمند کار سختی است. چون باید به زندگی شخصی‌اش ورود پیدا می‌کردیم. او در بازی نهایت همکاری را با ما کرد. نمی‌خواهم بگویم صادقی در حال حاضر یک بازیگر است، اما با توجه به فرصتی که پیام دهکردی گذاشت، نتیجه خوبی داشتیم. خانه رضا مهرشهر کرج است و پیام تا دیر وقت با او تمرین می‌کرد. یادم هست که یک شب پیام دهکردی گریه صادقی را درآورده بود.
رضا صادقی نیز در بخشی از این جلسه اظهار کرد: خوشحالم که در جمع شما این بار در برج میلاد به عنوان یک بازیگر روی پرده نقره‌ای رفتم و نه روی سن. من همیشه تمام خطاهایم را پشت آدم‌هایی که برایم زحمت کشیدند پنهان کردم. دهکردی من را با غول وحشتناک سینما روبه رو کرد و امینی هم گفت مثل پدرت به من اعتماد کن.