وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اظهار نظر عجیب تهمینه میلانی در مورد بازیگران ایرانی

اظهار نظر عجیب تهمینه میلانی در مورد بازیگران ایرانی
به گزارش ایران ناز به نقل از باشگاه خبرنگاران،  مسیح علی نژاد  کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلیس که چندی پیش با دی پورت ویزای اقامت و تحقیرشدنش در سفارت امریکا، بی آبروی جدیدی را برای خود به ارمغان آورد، فعالیت گسترده ای برای ارتباط با فعالین فرهنگی و سیاسی داخل کشور آغاز کرده است.

وی در جدیدترین پروژه هدفمندش با مراجعه به یکی از کارگردانان زن سینمای ایران مصاحبه ای انجام داده که حاوی مطالب تاسف آوری است. تهمینه میلانی که هنوز از نقدش در برنامه سینمایی هفت  عمیقا دلخور است، در ابتدای صحبتش گفت كه در خصوص سینمای اسکار شناخت کاملی ندارد ، اما در عین حال به خود اجازه داد كه نظرات دیگران درباره اسكار را نقد كند!

 
وی در این زمینه می گوید : دوستانم چون عرف جامعه اسلامی را رعایت نمی کنند و با خانم ها دست می دهند و یا حجاب را رعایت نمی کنند با چنین عکس العمل هایی از طرف … مواجه شده اند!

این کارگردان زن سینمای ایران که به هنر سیاسی معتقد است اما در جای جای صحبتش از فحاشی و زدن اتهام های غیر اخلاقی به دیگر همکارانش در سینما با ذکر اسامی افراد و در غیابشان، ابائی نکرده، در همین مصاحبه درباره عریان شدن گلشیفته فراهانی نیز اظهار داشت:  گلشیفته دختر من است  !

تهمینه میلانی که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، در مقابل این سوال هدفمند  مسیح علی نژاد که نظرش را در خصوص هنرمندانی که به قوانین نظام جمهوری اسلامی در زمان فتنه 88 احترام گذارده اند می پرسد، اینگونه پاسخ داده است : من با آنها عکس هم نمی گیرم، دوستی هم نمی کنم … یادمان باشد این آدم ها نادیده گرفته شدند، پر از کمبود هستند، پر از عقده به مفهوم روانشناسی اند!

وی در مورد ضد انقلاب فراری  مهر انگیز کار  نیز اینچنین اظهار نظر کرده است : اگر خانم  کار کاندید ریاست جمهوری می شد من اولین نفری بودم که به ایشان رای می دادم!