وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس
ما انسان ها ناشکر ترین موجودات کره خاکی هستیم تا وقتی سلامتی در بدن داریم قدردان نیستیم و هزار ای کاش ای کاش بر زبان داریم . سایت ایران ناز گزارشی جالب در مورد انسان هایی که دست ندارند اما مانند انسان هایی طبیعی در حال زندگی هستند تهیه کرده که بد نیست با دیدن و خواندن این مطلب تلنگری بخورید و بیشتر به داشته هایمان فکر کنیم و شاکر آنها باشیم .
 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس
1- موتور سوار بی دست
لیو در حال حاضر ۲۷ ساله است، وقتی که او ۱۰ سال داشت پدر و مادرش او را به یک سیرک بردند تا مهارت های خاصی را یاد بگیرد. از آن زمان یاد گرفت که بدون دست موتور سیکلت براند. او اقرار کرده که به مدت ۱۰ سال بدون داشتن گواهینامه، موتورسیکلت رانده است. سیرکی که لیو در آن کار می کرد۳ سال پیش بسته شده و از ان زمان با ۲تا دیگر از همکاران سیرک در خیابان ها معرکه می گیرند.

یک بار پلیس اورا به خاطر سرعت زیاد جریمه کرد. وقتی پلیش ها دیدند که بدون دست رانندگی می کند شگفت زده شدند. در نهایت لیو پولی نداشت که به عنوان جریمه پرداخت کند و به وی اخطار داده شد. او همچنین قول داد که دیگر موتور سواری نکند.

 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

2- تیر انداز بدون دست
مارک استوتزمن به طور مادر زادی بدون دست متولد شده و یک خانواده ی ۷ نفری او را به فرزندی گرفته اند.ضعف جسمانی او باعث نشده که از تلاش دست بردارد و به جای دست با پاهایش کار می کند؛ او غذا خوردن، نوشتن؛ رانندگی کردن و حتی شماره گرفتن را بسیار سریع تراز مردم عادی و با پاهایش انجام می دهد.

او تمرینات تخصصی خود در زمینه ی تیر اندازی را در سن ۱۶ سالگی آغاز کرد و در مقابل تیراندازان عادی مسابقه داد؛ وی همیشه مرکز توجه بوده است. مارک در حالت نشسته بر روی صندلی و در حالی که کمان را با پای راست نگه می دارد، تیر اندازی می کند. او معمولاً امتیازات خوبی می گیرد و امیدوار است که در المپیک ۲۰۱۲ شرکت کند.

 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس
3- نوازنده ی پیانو
لیو وی اولین نمایش عمومی خود را با یک برنامه جالب آغاز کرد. او یک آهنگ غمناک به نام “ازدواج عشق”، اثر ریچارد کلایدرمن را اجرا کرد.تماشاچیان از اجرای او شگفت زده شدند اما چیزی که بیشتر از همه توجه آنها را جلب کرد این بود که با انگشتان پاهایش پیانو می نواخت.

او در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۰ برنده ی مسابقه ی مهارت های چین شد و به عنوان جایزه به یک تور ۳ هفته ای در لاس وگاس رفت. لیو دستان خود را چند سال پیش و زمانی که در جریان بازی قایم باشک دچار برق گرفتگی شد، از دست داد. او می گوید در ابتدا پیانو زدن با پاهایش بسیار مشکل بوده تا حدی که دچار درد و گرفتگی می شده است اما با گذشت زمان او توانست در این زمینه استاد شود. او یکبار در برابر هیئت داوران گفت “هیچ قانونی وجود ندارد که نواختن پیانو حتماً باید با دست انجام شود.” واگر حالا قانونی در این زمینه وجود داشته باشد توسط لیو وی تغییر یافته.

 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

4- خطاط خیابانی
مردی که دست ندارد در یکی از خیابان های ایالت شاندونگ در چین جملات زیبایی را به رسم خطاطی چینی می نویسد. لو این جمله ها را برای کارمندان شرکت فاکسون می نویسد تا آنها ر از انجام کارهای احمقانه ای مثل خودکشی منع کند؛ چون از سال ۲۰۱۰ دست کم ۱۰ مورد خودکشی توسط کارمندان این شرکت انجام شده. این نوشته از این قرار است ” خطاب به خواهران و برادرانمان در شرکت فاکسون، زندگی ارزشمند است و ما باید از پس سختی های آن بر آییم. همیشه راه گریزی هست. صلح و آرامش به خودتان بستگی دارد.” نوشته های او برای کارمندان این شرکت بسیار ارزشمند و تأثیر گذار بوده است.

او ابتدا در بیجینگ یک آشپز بود که انفجار گاز باعث شد دستان خود را از دست دهد. برای اینکه روز های خود را پر کند، مرتب تمرین می کرد تا بتواند با پاهایش خطاطی کند. او با این کار نه تنها الهام بخش مردم زیادی بود بلکه موفق شد هزینه های بیمارستان را هم پرداخت کند.

 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

5- کشتی گیر
کایلی مینر یک کشتی گیر معمولی نیست،بلکه بهترین کشتی گیر در مدرسه اش و باهوش ترین دانش آموز هم بوده است.او وقتی به دنیا آمد دستها را از آرنج به پایین و پاها را نیز از زانو به پایین نداشت که به دلیل نوعی بیماری در داخل شکم مادر این اتفاق افتاد. او باعث قوت قلب افرادی است که شرایطی شبیه به او دارند. او در حال حاضر سخنگوی دفتر واشینگتن است و در اجرای سخنرانی های انگیزشی مهارت دارد.
 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

6- بازیکن گلف
تامی در سال ۱۸۹۳ در شهر بوفالو، نیویورک به دنیا آمد. در سال ۱۹۰۲به خاطر تصادف قطار مجبور شدند دستانش را قطع کنند.او با گرفتن مداد بوسیله ی دهانش می نوشت و دانش آموز موفقی بود. وی در سال ۱۹۱۹ ازدواج کرد و ۴ فرزند و ۱۶ نوه دارد.

او در گذشته به عنوان کسی که چوب های گلف را حمل می کند، در یک باشگاه گلف کار می کرد و در همان زمان یاد گرفت که با گردن و شانه هایش گلف بازی کند. با گذشت زمان در این کار مهارت پیدا کرد و توانست در یک مسابقه برنده شود. بعد از فارغ التحصیلی با حمایت برادرش که او هم یک گلف باز حرفه ای بود، شغل خود را در نیویورک آغاز کرد. روش هایی که وی برای بازی گلف استفاده می کرد باعث شهرت او شد. مک اولیف تامی در نهایت عنوان “قهرمان گلف بازهای بدون دست” را به خود اختصاص داد.

 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

7- اولین خلبان بدون دست
جسیکا کاکس اهل شهر تاکسن در ایالت آریزونا بدون دست متولد شد. او که فارغ التحصیل رشته ی روان شناسی است می تواند نوشتن، تایپ، شانه کردن موها و تلفنی صحبت کردن را با پاهایش انجام دهد. او در گذشته رقصنده هم بوده و در ورزش های رزمی تای کندو کمربند مشکی دارد. او گواهینامه ی رانندگی دارد و می تواند هواپیما هم براند. هواپیمایی که جسیکا می راند پدال ندارد و او می تواند از پاهایش به جای بازوان استفاده کند. ۳ سال طول کشید تا او بتواند گواهینامه ی خلبانی بگیرد و به مدت ۸۹ ساعت با ۳ مربی کار کرده است.
 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

8- نوازنده ی گیتار
بچه ها وقتی می خواهند شروع به راه رفتن کنند دفعات بسیاری زمین می خورند. برای تومی مندز که دست هم ندارد راه رفتن بسیار سخت بود و او همیشه با صورت به زمین می خورد تا اینکه یاد گرفت محکم روی پاهای خود بایستد. او روزانه ۷ ساعت تمرین می کرد تا بتواند با گیتار زدن خو بگیرد. در سال ۱۹۸۷، زمانی که ۲۵ سال داشت در مراسمی در حضور پاپ در لوس آنجلس گیتار زد و پاپ نیز او را تشوسق نمود تا به این وسیله باعث الهام بخشیدن به سایرین شود. مندز به این ترتیب به ۴۰ کشور سفر کرده و سخنرانی های موثری در این زمینه انجام داده است.
9- قهرمان زیبایی اندام زنان
خانم باربی گوئرا باعث الهام بخشیدن به افرادی شد که نقص وی را داشتند. او در سن ۲ سالگی در صانحه ی تصادف دستان خود را از دست داد ولی حالا الگویی برای زیبایی اندام زنان است.
 
10 انسان نابغه و بسیار عجیب که دست ندارند +عکس

10- نقاش بدون دست
این نقاشی زیبا یکی از کارهای پیتر لانگستف ۴۸ ساله است. او دست ندارد اما با پای چپش نقاشی می کشد. اودر عین اینکه خودش نقاشی کشیدن را یاد گرفته، پدر فرزندانش، مربی فوتبال و یک مزرعه دار هم هست. پیتر بدون دست متولد شده است و از همان کودکی یاد گرفت که از پای راست به جای دست راست استفاده کند. او در حالی که بر روی یک پا می ایستد، در را باز می کند و چراغ رانیز روشن میکند. در نوجوانی بخاطر این عارضه مورد تمسخر همسالان قرار می گرفت اما او توانست از ناتوانی خود برای زندگی کردن استفاده کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره