وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عوامل ترک کف پا

عوامل  ترک  کف پا
عفونت‌های قارچی عامل برخی از ترك‌های پاشنه پا
یك متخصص پوست و مو گفت: برخی از ترك های پاشنه پا به خاطر زمینه های ارثی و برخی دیگر نیز به دلیل عفونت های قارچی مزمن ایجاد می شود.

مسعود داوودی افزود: خـطر ابتـلا به عفونت قارچی به خاطر استفاده از كفش های تـنگ، وجود رطوبت طولانی مدت پوست یا انجام جراحـات كوچك پوست یا ناخن افزایـش می یابد.

وی اضافه كرد: هر چند بسیاری از پوتین ها، پا را گرم می كند اما این كفش ها مقدار عرق پا را افزایش می دهد درحالی كه در این شرایط نپوشیدن جوراب باعث می شود كه هیچ چیزی برای جذب این عرق وجود نداشته باشد.

داوودی خاطر كرد: پوست قسمت پاشنه پا ضخیم است و به دلیل خشكی در آن ترك ایجاد می شود، برای برطرف كردن این حالت لازم است از نرم كننده ها مانند وازلین طبی استفاده شود و در كنار آن با پوشاندن پاها، آن ها را از آسیب ها حفظ كرد.

این متخصص پوست و مو تصریح كرد: در این شرایط پوست كف پا، كلفت و ترك ترك می شود و موقع راه رفتن آزار و اذیت فرد را به دنبال دارد كه در این صورت افرادی كه دچار این بیماری هستند باید به ریشه بیماری توجه كرده و بیماری را درمان كنند.

 
داوودی افزود: تشخیص اینكه ترك پاشنه پا به دلیل بیماری است یا خیر با پزشك است و برای تشخیص این بیماری، آزمایش قارچ و یا نمونه برداری بافتی انجام می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره