وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

8 وسیله ای که خریدن آنها در زمستان لازم نیست

8 وسیله ای که خریدن آنها در زمستان لازم نیست
شكارچیان حراجهای فصلی نه تنها نسبت به مكان خرید مشتریانشان وقوف كامل دارند  بلكه می دانند آنها چه زمانهایی اقدام به خرید می كنند . از آن جایی كه خرده فروشان  خطوط جدید تولید كالا را راه اندازی می كنند در فصولی از سال نیاز به پاكسازی انبار از اجناس قدیمی تر هست و قیمت كالاهای مختلف بالا و پایین می رود .

در ماه آبان گذشته نگاهی به كالاهایی كه در زمستان امسال كاهش قیمت داشتند انداختیم اما كالاهایی هم هستند كه در ماههای سرد  سال گرانتر می شوند .

اگر كه می خواهید امسال زمستان پول زیادی خرج نكنید نهایت تلاشتان را بكنید و تا گرم شدن هوا از خرید  8 كالایی كه در ذیل می آید خوداری نمایید .

1 . ذرت و دیگر سبزیجات تابستانی
بسته به این كه در كدام منطقه زندگی می كنید و اهل كجا هستید سبزیجات فصلی كمی تفاوت دارند اما به عنوان یك قاعده كلی در ماههای سرد سال از سبزیجات تابستانی استفاده نكنید زیرا هم گران هستند و هم این كه طعم چندان خوشایندی ندارند . به نقل از وبلاگ جودی فورمن ( Jodi Furman ) كه در مورد مسائل اقتصادی می نویسد در اواسط تابستان  قیمت ذرت بسیار ارزان تر بوده و ذرتهای تابستانی طعم فوق العاده ای دارند . فورمن در سایت بسیار مفیدش این امكان را برایمان فراهم آورده است كه با انتخاب منطقه زندگیتان سبزیهای فصلی  منطقه تان را پیدا كنید . اگر كه به سبزیجات تازه و محلی علاقه دارید در این سایت اطلاعات خوبی كسب خواهید كرد .

2 . كالاهای مربوط به هوای گرم
در مقاله آبان ماه به شما توصیه كردیم  كه بیرون رفته و اقدام به خرید مبلمان های فضای باز و نرده نمایید چرا كه شدیداً قیمتشان كاهش یافته و خرده فروشان  در حال تخلیه بار تابستانشان هستند و برای چیدن بار جدید نیاز دارند كه فضای مغازه و یا انبارشان را خالی كنند. امیدواریم كه آن توصیه ما را گوش كرده باشید  زیرا در این فصل این كالاها مجددا گران می شوند . فورمن ( Furman )  می گوید حالا زمان مناسبی برای خریدن همه وسایل مخصوص فصل تابستان هم  نیست . حالا می توانید مایوی شنا را با تخفیف بخرید اما زمان مناسبی برای خرید تی شرت و وسایل مورد استفاده در فضای باز و بیرون خانه نیست زیرا تولیدات فصل بهار در حال ورود به بازار  هستند . 

3 . وسایل اردو زدن
 با صحبت در مورد خارج شهر و دشت شاید وسوسه شوید كه اقدام به خرید وسایل مورد نیاز برای اردو زدن نمایید چون فكر می كنید می توانید تخفیف خوبی بگیرید زیرا به نظر می رسد كه مغازه داران سعی دارند در مدت زمان كوتاهی از سال مردم را به خرید وسایل مورد نیاز برای اردو زدن وادار نمایند . لیندسی اسكاریدا نویسنده سایت DealNews.com می گوید نكته اصلی همین است. شاید فكر كنید كه در زمستان هیچ كسی به اردو زدن در خارج شهر فكر نمی كند اما هیچ گاه به اندازه زمانی كه هوا رو به گرم شدن می رود حراج ها و تخفیفات به این خوبی پیدا نخواهیم كرد.آنها سعی دارند  در زمانهایی كه مناسب حال مردم است اقدام به حراج نمایند . 

4 . چمدانها
باز هم به نقل از لیندسی  اسكاریدا (Lindsay Sakraida ) شاید با شنیدن این جمله كه زمستان اصلاً زمان مناسبی برای خرید وسایل مورد نیاز سفر از جمله چمدان نیست شوكه شوید . در این فصل حراج قابل توجهی پیدا نمی شود. بهترین قیمت ها متعلق  به دوره زمانی اواخر اسفند تا اواسط فروردین است  و بالاترین قیمت ها متعلق به اواخر تیر تا اواسط مرداد ماه است . بنابراین اگر برای تعطیلات بهاری بلیط رزرو كرده اید می بایست برای خرید چمدان و ساك تا واخر اسفند صبر كنید .

5 . كامپیوترها
به نقل از مارك دی وینچنزو (Mark Di Vincenzo) بهترین زمان خرید كامپیوتر زمستان نیست . بلكه در اواسط تابستان قبل از شروع مدارس اقدام به خریدن كامپیوتر نمایید كه بهترین فصل می باشد. هم چنین نظر وی در مورد بهترین زمان خرید وسایل الكترونیكی چند ماه آینده می باشد زیرا آغاز سال مالی ژاپنی ها در فروردین ماه است  و در آن هنگام كالاهای جدید در حال ورود به بازار هستند  و در عوض برای  مدلهای  عرضه شده در سال قبل می توان تخفیف های خوبی گرفت .   

6 . ماشین برف روبی
شاید نیازی به گفتن نباشد كه در زمستان نمی توانید برای خرید ماشین برف روبی تخفیف های خوبی بگیرید  . به نقل از وینچنزو( Vincenzo ) اكثر نقاط كشور در زمستان به دلیل شرایط جوی میزان تقاضا برای خرید این وسیله بسیار بالاست اما می بینید كه فروشندگان در اواخر اسفند و اوائل فروردین اقدام به برگزاری حراج می نمایند . هرگز در دی و بهمن اقدام به خرید این وسیله نكنید .

 
بنابراین اگر توقع دارید  كه امسال زمستان در منطقه محل سكونت شما  برف سنگینی ببارد دو راه پیش روی شماست: یا می توانید با پرداخت هزینه ای هنگفت یك ماشین برف روبی بخرید یا اینكه  امسال را با پارو سر كنید و منتظر گرمتر شدن هوا و گرفتن تخفیف های خوب بمانید. ( پیشنهاد ما به شما این است  در حالی كه شما در داخل خانه گرم كه به بچه همسایه تان اندك پولی پرداخت كنید تا با پارو برفهای راه ماشین رو منزلتان را پارو نماید  و شما در خانه بمانید و خودتان را گرم نگه دارید .

7 . ماشین ها
اگر قبل از شروع سال 2012 از ما سوال می كردید می گفتیم   وقت دارد به سرعت سپری می شود هر چه سریع تر اقدام به خرید خودرو نمایید . اما حالا كه سال 2012را پشت سر گذاشته ایم تخفیفها به اندازه سال گذشته نیست . به قول وینچنزو (Vincenzo ) بهترین زمان برای خرید ماشین پاییز است و پاییز آینده قیمتها پایین خواهد. 

 
گذشت زمان بیشتر از آنچه فكر كنید در این زمینه موثر است . همه مردم توصیه می كنند در روزهای آخر ماه كه فروشندگان به دنبال پر كردن گزارش كاری ماهانه اشان هستند و  تخفیفات خوبی می دهند اقدام به خرید خودرو نمایید پس با این حساب روزهای پایانی سال این موضوع  بیشتر جواب می دهد زیرا پر كردن گزارش سالیانه خیلی مهم تر از گزارش ماهیانه است . مهم ترین قسمت یك گزارش سه ماهه آخر سال است بنابراین عزمشان را جزم می كنند تا در سه ماهه آخر  تا چند روز پس از سال نو قیمتها را شیرین تر كنند .

8 . لباسهای نخی
شاید شنیده باشید كه دی ماه بهترین زمان خرید ملافه و پارچه های نخی است زیرا كه در این موقع از سال خرده فروشان بزرگ و مطرح حراج های خیلی خوب با تخفیفات عالی برگزار می كنند . اما اسكاریدا (Skaraida) نویسنده سایت DealNews.com  نظری كاملا ً متفاوت دارد و می گوید من این حراجها را بررسی كردم و فهمیدم این نوع حراجها بیش از آنكه واقعیت داشته باشند فقط یك نوع جار و جنجال الكی هستند  .

 
این نوع حراجها كه به حراج سفید معروفند خیلی بهتر از دیگر حراجهایی كه تا به حال رفته ایم نیستند  . اختصاص یك نام برای یك اتفاق فقط باعث ایجاد هیجان بیشتر می گردد  و همواره آن اتفاق یك اتفاق ویژه  و منحصر به فرد نخواهد بود .