وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی که باید در هنگام اتو کشیدن مو بدانیم

برای اینکه بدانیم چگونه باید از اتوی مو استفاده کنیم تا آسیب کمتری به موها برسد چند نکته ی مهم را باید مد نظر داشته باشیم:
1-قبل از اتو کشیدن موها حتما موها را با سشوار خشک کنید وآب موها را کاملا بکشید.
2-بعد از خشک کردن از براق کننده های مو در لابه لای موها بزنید.
3-اگر موهای خیلی فر یا وزی داریدلایه های مو را برای اتو کشیدن باریک ونازک بردارید.
4-برای موهای تقریبا صافی که فقط موج دارند ومی خواهید آنها را لخت کنید حتما قبل از اتو ،موادی مثل واکس مو یا کرم مو به مقدار کم به نوک انگشتان زده وبه همه جای موها بمالید تا پوششی بین موی شما واتو باشد واز سوختن مو جلوگیری شود چرا که این موها نسبت به موهای فر شکننده تر وضعیف ترند ومقاومت کمتری دارند اما در مورد موهای فر تنها قبل از اتو از براق کننده ها استفاده شود واز واکس وکرم مو بعد از اتو، برای گرفتن خورده موهای روی سر ومو خوره ها ،آن هم به مقدار خیلی کم کف دستها زده وروی موها بکشید .(استفاده به مقدار زیاد از واکس وکرم بعد از اتو در موهای فر موها را وز خواهد کردوقبل از آن هم در صاف کردن آنها شما را دچار مشکل می سازد )
5-برای موهای خیلی فر بعد از یک بار اتو کشیدن همه ی موها با لایه های نازک ، مقدار کمی واکس مو را کف دستها زده وروی موها بکشید و بعد دوباره با جدا کردن لایه های ضخیم تر مو آنها را اتو کنید تا کاملا لخت وصاف شوند.
6-حتی الامکان با فاصله ی 2 سانت از ریشه ،موها را اتو بکشید زیرا اتو کشیدن موها از ریشه و نزدیک سر به موها آسیب جدی رسانده و باعث ریزش آنها خواهد شد.
7-استفاده ی مکرر و زیاد از اتوی مو باعث ریزش و کم شدن و فاصله انداختن بین موها خواهد شد ،پس بهتر است تنها در مواقع خاص وگاهی اوقات این کار را انجام دهید.
8-موهای رنگ و هایلایت و مش شده را حتما قبل از اتو با مقدار کمی واکس مو بپوشانید تا کمتر آسیب ببینندزیرا دکلره ورنگ مقاومت مو را در برابر حرارت کم می کند و به راحتی با گرم شدن موها ،آنها از وسط شکسته ومیریزند.
9-برای موهای خیلی فر چه طبیعی و چه رنگ شده قبل از اتو ،بعد از شستشوی موها حتما از نرم کننده استفاده شود تا راحت تر موها صاف شوند ولی در مورد موهای نازک اما حالت دار توصیه نمی شود.
10-از زدن ژل مو یا تافت ومواد چسبنده بعد از اتو کشیدن موها خودداری کنید مگر در موارد شینیون یا مدلهای فانتزی خاص که باید مو سفت و چسبنده شود.

حالت موی طبیعی زیباترین حالت مو برای هر کدام از ماست پس آن را حفظ کنیم.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره