وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روستایی که با خوردن نان هایش دیوانه خواهید شد!!

روستایی که با خوردن نان هایش دیوانه خواهید شد!!
به گزارش ایران ناز بعد از آن که یک نویسنده کشف کرد آمریکا در طی یک آزمایش تحقیقاتی به نان های اهالی یک روستا در فرانسه LSD اضافه کرده است ، راز 50 ساله نانهای طلسم شده که باعث بروز توهم و مرگ تعدادی از اهالی این روستا شده بود فاش شد.
در سال 1951 اهالی یک روستای ساکت و زیبا در غرب فرانسه ناگهان دچار توهم و جنون شدند.در طی این حادثه حداقل 5 نفر کشته ، دهها نفر در بیمارستانها بستری و صدها نفر دچار مشکلات عدیده شدند. ده ها سال بود تصور می‌شد نان های محلی این روستا با یک ماده روانگردان مسموم شده بود.اما بالاخره یک روزنامه نگار آمریکایی کشف کرد که CIA غذای اهالی این روستا را تحت یک آزمایش کنترل ذهن با ماده روانگردان LSD آلوده کرده است.
هنوز هم راز نان های طلسم شده در میان اهالی روستای پنت سنت اسپریت ، روستایی در شرق فرانسه مطرح است . در تاریخ 16 آگوست سال 1951 اهالی این روستا دچار توهم وحشتناکی شدند. یک مرد با این توهم که یک مار در حال خوردن شکمش است سعی کرد خود را غرق کند. یک پسر 11 ساله قصد داشت مادربزرگ خود را خفه کند.
 
مرد دیگری در حالی که فریاد میزد "من هواپیماهستم" خود را از پنجره یک ساختمان دو طبقه به پایین پرت کرد و پاهای خود را شکست. مرد دیگری ادعا میکرد قلب او از پاهایش خارج شده و به یک دکتر التماس می‌کرد، آنرا به سر جای خود بازگرداند. به همین دلیل به بسیاری از اهالی این روستا لباسهای خاص بیماران روانی پوشانده شد تا از آسیب بیشتر به خودشان جلوگیری شود.

نشریه تایمز در مقاله ای که در آن زمان نوشته شده بود اعلام کرد بسیاری از بیماران در حالی که به تخت های خود بسته شده بودند فریاد می‌زدند گل های سرخی روی بدنشان جوانه میزند و سرشان به سرب گداخته تبدیل شده است.

در نهایت آلبارلی یک روزنامه نگار آمریکایی ادعا کرد این فاجعه به دلیل آزمایش تحقیقاتی بوده که توسط CIA و بخش عملیات فوق سری ارتش آمریکا انجام شده است. دانشمندی که این توضیحات را ارائه کرده است برای شرکت دارویی ساندوز در سوئیس کار می‌کرده است و به طور مخفیانه برای ارتش آمریکا و CIA ، ماده روانگردان LSD  فراهم کرده است.
آقای آلبارلی زمانی که در حال تحقیق در مورد خودکشی مشکوک فرانک السون بیوشیمیست بخش عملیات فوق سری ارتش آمریکا بود به پرونده‌های CIA دست پیدا کرد.السون دو سال بعد از حادثه نان‌های طلسم شده خود را از پنجره طبقه سیزدهم یک ساختمان به پایین پرت کرده و به طرز مشکوکی خودکشی کرد.
آقای آلبارلی در حالی که سرگرم تحقیقات در مورد مرگ السون و آزمایش سری CIA بود با همکاران سابق السون صبحت کرد و آن‌ها فاش کردند که حادثه نان‌های طلسم شده بخشی از تحقیقات در زمینه کنترل ذهن بود که توسط CIA به انجام رسیده است.

بعد از جنگ کره ، آمریکایی‌ها برنامه‌های تحقیقاتی برای ایجاد تغییرات ذهنی در زندانیان و ارتش‌های دشمن آغاز کردند.آن‌ها برای انجام این تحقیقات LSD را در هوا پراکنده کرده و غذای محلی افراد این روستا را نیز آلوده کردند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره