وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شرورهای قلدر ، زن جوان را در خیابان ربودند

جام جم آنلاین: 3 جوان شرور كه با سد كردن راه یك زوج جوان در یكی از محله‌‌های كرج، با آنها درگیر شده و پس از ربودن زن جوان، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال، مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی كرج، از 3 جوان شرور به اتهام ربودن همسرش در یكی از محله‌های جنوبی كرج شكایت كرد.

شاكی در اظهاراتش به بازپرس محمد یاری گفت: من و همسرم در حال بازگشت به منزلمان در یكی از محله‌های جنوبی كرج بودیم كه 3 مرد جوان در حالی كه قمه و شمشیر به دست داشتند، راهمان را سد كردند و پس از كتك زدن من، همسرم را كشان‌كشان با خود بردند و دیگر چیزی نفهمیدم تا این كه چند ساعت بعد روی تخت درمانگاه به هوش آمدم.

پس از شكایت این مرد، پرونده‌ای تشكیل و به اداره جنایی آگاهی استان تهران ارسال شد و كارآگاهان پس از چهره‌نگاری رایانه‌ای از شرورهای آدم‌ربا، به جستجوی آنها پرداختند تا این كه روز بعد یكی از پرستاران بیمارستانی در كرج با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از انتقال زن مجروحی به بیمارستان خبر داد.

زن جوان از چنگال ربایندگان نجات یافت

به این ترتیب كارآگاهان جنایی به بیمارستان اعزام و در تحقیق از پرستاران متوجه شدند یك راننده رهگذر، زن جوان را در بیابان‌های اطراف كرج پیدا و به این مركز منتقل كرده كه با تلاش پزشكان وی از مرگ حتمی نجات یافته است و كارآگاهان با بررسی در این خصوص، متوجه شدند او همان فرد ربوده شده است و در تحقیق از این زن به نقشه سیاه مردان شرور پی بردند.

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: با همسرم در حال بازگشت به خانه بودیم كه مردان شرور به سوی ما حمله‌ور شدند و پس از كتك زدن شوهرم، مرا كشان كشان به داخل یك دستگاه خودروی پراید انداختند و با انتقال به بیابان‌های اطراف شهر، هر3 نفر مرا مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند و در حالی كه بیهوش شده بودم، مرا در یكی از خیابان‌های شهر رها كرده و متواری شدند.

شرورهای سابقه‌دارتحت تعقیب پلیس

كارآگاهان پس از شنیدن اظهارات زن جوان، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از 3 شرور آد‌م‌ربا پرداختند كه مشخص شد، تصاویر رایانه‌ای آنها شباهت بسیاری به 3 متهم سابقه‌‌دار دارد كه چندی پیش از زندان آزاد شده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع، كارآگاهان پاتوق‌های احتمالی متهمان را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند تا عاقبت در پی تجسس‌های پلیسی روز 16 اردیبهشت امسال موفق به دستگیری متهمان به نام‌های حمید، حبیب و ارسلان شدند.

با انتقال متهمان به اداره جنایی آگاهی استان تهران، آنها در بازجویی راز اتهام سیاه خود را فاش كردند.

بااعتراف متهمان به این اقدام مجرمانه بازپرس یاری متهمان  رابا صدور قرار قانونی در اختیار پلیس قرار داد.

بازپرس پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی كرج با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهمان بدون پوشاندن چهره در روزنامه، از مردم خواست چنانچه در دام این 3 جوان شرور گرفتار شده‌اند، به اداره جنایی آگاهی استان تهران مراجعه كنند.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز