وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روانشناسی رفتار با آقایان

روانشناسی رفتار با آقایان
1- لطفا کمکم کن
یکی از سخترین کارها برای یک مرد این هستش که اعتراف کنه که همدردی احساسی نیاز داره . همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها … اعتراف کردن یک مرد به این که من کمک لازم دارم فکر می کنه که اینجوری ضعیف میشه … خانومها وقتی احساس می کنید آقایون کمی افسرده هستند یا مشکلی دارند، به آرامی و ملایمت بگید که در کنارشون هستید. فقط دونستن این کلمات برای آقایون ارزش زیادی داره.
۲- میتونی … اون شلوار گل گلی رو دیگه نپوشی یا کمتر بپوشی؟
خب تصور کنید از سرکار برمی گردید و صاف میرید دنبال راحتترین لباس تو خونه ای تون و اون رو می پوشید. خیلی راحته ولی قیافه ای نداره. خب برای یک مرد خیلی سخته که بگه این رو دوست نداره چون باعث میشه شما منفجر بشید!
۳ -من احتیاج دارم با رفقام باشم
برخی اوقات آقایون مثل خانمها احتیاج دارند دور از شما باشند البته این به احساسشون در مورد شما ربطی نداره. البته مطمئن باشید نیم ساعتی از وقت فوتبال رو به این فکر می کنیم که شما چقدر بزرگوار هستید.
-۴ دوستت افتضاحه
خب فرض کنید آقایون از دوستتون سارا، دختری با جوکهای مسخره، لباسهای مسخره تر و … بدش میاد. اون این رو نمیگه . اما خب وقتی یه شب مسته … یا وقتی دعوا می کنید یهو بهتون میگه من نمیتونم دوستت سارا رو تحمل کنم. تعجب نکنید آقایون هستند دیگه! البته ایرادی نداره چون خانمها هم از اکثر دوستای اقایون خوششون نمیاد پس با هم برابر هستند.
۵- دوستت دارم.
خب … هزارتا دلیل هم بیاریم کافی نیست آقایون اینجوری هستند دیگه … فقط بهتره خانومها این شکاف رو پر کنند و مطمئن باشند که آقایون پشتشون هستند و به فکرشون

پنج کار زنها که باعث فرار مردها میشود

زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی را انجام می دهند که باعث فراری دادن مرد ها میشوند.
این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می رود.
اعتماد به نفس پایین
زنهایی که اعتماد به نفس پایین دارند مرد ها را فراری می دهند. مرد ها جذب زنهایی که مشکلات زیادی دارند نمی شوند. مرد ها علاقه دارند در اطراف زنهایی باشند که کمترین دردسر را درست می کنند. مردها دوست ندارند در کنار کسی باشند که مدام در حال گریه کردن است. همچنین متنفرند در کنار زنانی باشند که مدام دیگران را برای اشتباهات سرزنش می کنند به جای آنکه در صدد رفع آن مشکل بر می آیند.
کنترل کردن

مردها زنهایی را که می خواهند مرد را کنترل کنند دوست ندارند. زنهایی که آنها را یاد غر غر کردن های مادرشان می اندازد. زنهای کنترل کننده تاثیری بر روی مردان ندارند. مردهایی که کنترل می شوند پشت سر زنانشان دروغ می گویند و دزدکی همه کاری انجام می دهند.
 
این امکان را به او می دهید تا زمان کمتری را با شما بگذراند. زن های کنترل کننده مسئله عدم امنیت و اخبار های نا درستی را برای مردان ایجاد می کنند. مرد ها هرگز با زنانی که آنها را کنترل می کنند نمی مانند اهمیتی ندارد که شما چقدر خوب و خوشگل هستید. زنها نباید مرد ها را به مانند بچه ها بزرگ کنند.
آویزان بودن
هیچکس دوست ندارد در اطراف زنی باشد که مثل چسب به او چسبیده است، هیچکس دوست ندارد با کسی قرار بگذارد که او را یاد بچه ها می اندازد. مردها دوست ندارند اطراف زنی باشند که نیاز به توجه دارد. چسبیدن به مردها کاملا آنها را دفع می کند. مردها دوست دارند که هر چند گاهی با دوستانشان بیرون بروند بدون اینکه زنی مزاحم آنها باشد.
بیکار
مرد ها دوست ندارند اطراف زنان بیکار بچرخند. مردها زنانی که پولشان را به باد می دهند دوست ندارند. مردها زنانی را می خواهند که بتوانند از پس خودشان بر بیایند. که پیشینه شغلی خوبی داشته باشند. زنی که از این شغل به آن شغل می پرد جذابیتی برای هیچ مردی ندارد. زنی که نمی تواند شغل خود را نگه دارد چگونه می تواند مرد خود را نگه دارد. از مرد ها هیچ وقت پول نخواهید و راجع به مشکلات مالیتان با انها صحبت نکنید چون این مسئله او نیست پس به آن اهمیتی نمی دهد.
فرار کردن به خانه مادرتان
مردها از زنهایی که در شرایط سخت به مادرشان رجوع می کنند تا مشکلشان را برایشان حل کند، فرار می کنند

پنج راه برای جذب آقایون

آیا می خواهید برای مرد خود جذاب تر شوید؟ چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید و با رعایت این ۵ راهکار، همواره در نگاه وی جذاّب تر، جدید و دوست داشتنی تر باشید.
۱- در هیجانات و علائق ورزشی، او را همراهی کنید
طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند.
۲- برای او جشن و میهمانی بگیرید
بیشتر مردها به تاریخ تولّد و میهمانی برای خود حتّی فکر نمی کنند، این شما هستید که با گرفتن یک میهمانی، دعوت دوستانش، تدارک غذا و پذیرایی جالب و جدید، می توانید او را خوشحال و غافلگیر کنید. این کار تأثیری عاشقانه در ذهن او خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر بیشتر همسران به این کارها و خوشحالی شوهرشان اهمیّتی نمی دهند.
۳- او را در روابط با دوست های پسرش راحت بگذارید
این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید! آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید.
۴- با او فیلم ببینید و لذّت ببرید
حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.
۵- با غذای دلخواه وی، او را غافلگیر کنید.
درست است که خانمها همیشه باید غذا درست کنند، امّا گاهی وقتها، با درست کردن غذای دلخواه وی و چیدن میزی رویایی و دو نفره، او را غافلگیر کنید. این کار نه تنها او را خوشحال می کند، بلکه می فهمد که برای او ارزش زیادی قائلید.

اینها فقط نمونه های کوچکی از راههای جذّابیت می باشد. بطور خلاصه، برای تحت تأثیر قراردادن مرد خود، بهترین راه، درک متقابل است. سعی کنید همواره با نشاط باشید.
 
شاید باورتان نشود، ولی خیلی از مردها، زن ها و دخترهایی که گاهی اوقات رفتاری مردمنش و قوی دارند را بیشتر دوست دارند تا زنانی ضعیف و بی اراده.
با رعایت این نکات، رابطه ی شما هر روز قوی تر شده و خود او نیز مشتاق خواهد بود تا ساعاتی بیشتری را در کنارتان باشد.

رمزهای شوهرتان را باز کنید!

حتی اگر همسر شما یك مریخی تمام عیار باشد، با چند تكنیك ساده می‌توانید او را بیشتر بشناسید و رفتارهایش را رمزگشایی كنید. قطعا شما هم دوست دارید بدانید كه همسر عجیب و غریب‌تان واقعا حرف‌ها و حركاتش چه معنایی دارد؛ پس بهتر است كمی بیشتر به دنیای مردانه وارد شوید و بدانید كه چه رفتارهایی از شما می‌تواند چه تاثیراتی روی همسرتان و رفتارهایش بگذارد. قبل از هر چیز باید تمام تصورات عامیانه‌تان را در مورد مردها و رفتارهای‌شان فراموش كنید و برای كسب یك شناخت واقعی و منطقی از شوهرتان قدم بردارید.

پیش‌داوری ممنوع!

پیش‌فرض‌های بی‌معنا را كنار بگذارید. هیچ‌وقت نگویید «مردها خودخواهند»؛ «مردها هیچ‌چیز نمی‌فهمند» و… شما نمی‌توانید به‌خاطر تفاوت‌هایی كه در نشان دادن احساسات، رفتارهای‌تان و حتی شیوه تصمیم‌گیری‌تان دارید او را متهم كنید. به جای اینكه چنین تصورات عامیانه‌ای را مطرح كنید، سعی كنید همسرتان را بشناسید.

 
اگر به او یك شاخه گل می‌دهید و بازخوردی نمی‌گیرید به جای تكرار این حرف‌ها سعی كنید ببینید كه از چه راه دیگری او عشقش را به شما ابراز می‌كند. آیا حمایت‌كردن راه اوست یا اینكه شیوه دیگری كه با راه شما متفاوت است را انتخاب می‌كند؟

تفاوت‌ها را بپذیرید

مردها و زن‌ها متفاوتند و یك راه برای رمزگشایی رفتارهای مردها، پذیرش واقعی این تفاوت است. برای مثال مردها زیاد در مورد احساسات‌شان حرف نمی‌زنند و حتی اغلب‌اوقات وقتی با آنها در این مورد صحبت هم بكنید واكنش دلخواه‌تان را نمی‌گیرید یا اینكه مردها ترجیح می‌دهند بعد از برگشتن از سر كار چند دقیقه‌ای به حال خودشان رها شوند، پس در این شرایط اگر برای صحبت كردن اصرار كنید قطعا واكنشی كه انتظار دارید را دریافت نخواهید كرد. این تفاوت‌ها را بپذیرید و روی همسرتان براساس همین تفاوت‌ها قضاوت كنید.

جرقه‌ها را بزنید

ارتباط‌تان را با پرسیدن سوال آغاز كنید. مردان زیاد اهل شروع كردن مكالمات و روشن‌كردن چراغ ارتباط نیستند. این به این معنا نیست كه آنها منزوی یا خودخواهند و بلد نیستند با آدم‌ها ارتباط برقرار كنند بلكه این تنها یكی از همان تفاوت‌هایی است كه باید مورد توجه قرارشان دهید.

 
اگر دوست دارید مردتان در ارتباط با شما فعال عمل كند خودتان جرقه‌اش را بزنید و بعد ببینید كه او چطور روی مسیری كه شما انتخاب كردید پیش می‌رود. كلید شما تنها یك سؤال است، پس هر زمانی كه دیدید حرفی برای گفتن میان شما نیست از این كلید استفاده كنید.

او همین چیزی است که هست

آسان‌ترین راه برای شناخت مردها واژه‌های‌شان است. درحالی‌كه زنان‌گاهی یك واژه ساده را به كار می‌برند و انتظار دارند همسرشان یك تهدید یا معنای پیچیده را از آن استنباط كند. مردها هرگز این راه را نمی‌روند؛ آنها چیزی را می‌گویند كه واقعا می‌خواهند بگویند. اگر می‌گوید خسته است پس خسته است.

 
اگر می‌گوید دوست‌تان دارد پس دوست‌تان دارد. كمتر مردی است كه برای حرف زدنش یك كد‌گذاری پیچیده طراحی كند پس اگر او چیزی می‌گوید كه متوجهش نمی‌شوید به جای تلاش برای رمزگشایی از او بخواهید كه در مورد منظورش بیشتر توضیح دهد. مطمئن باشید كه او با توضیحات بیشتر همه ابهامات‌تان را برطرف خواهد كرد.

پیش‌بینی كنید

سعی كنید واكنش‌های همسرتان به رفتارهای‌تان و همین‌طور مسائلی كه در زندگی پیش می‌آید را بشناسید. چه رفتاری او را از كوره در می‌برد و چه حرفی می‌تواند او را كاملا آرام كند. این موضوع كمی زمان می‌برد اما اگر با دقت واكنش‌های همسرتان را بررسی كنید می‌توانید در مدت كوتاهی خشمش را كم كنید و زندگی‌تان را جوری پیش ببرید كه او روزبه‌روز بیشتر احساس آرامش كند و به همین دلیل بیشتر عاشق‌تان شود.

به جای او حرف نزنید

بگذارید كه خودش را آن‌طور كه می‌خواهد شرح دهد. اگر در هر لحظه از صحبت‌كردنش حرفش را قطع كنید یا اینكه برای كامل‌كردن جمله‌اش تلاش كنید هرگز او را نخواهید شناخت. این اتفاق فقط در لحظاتی كه او مستقیما در مورد خودش و احساساتش حرف می‌زند نمی‌افتد بلكه شما می‌توانید در تمام لحظاتی كه او در مورد اجتماع، كار، دوستان، خانواده و خودش صحبت می‌كند به دید او نسبت به زندگی پی ببرید و بیشتر با آنچه واقعا هست، آشنا شوید.

رویا بافی نكنید

ممكن است شما به انتظار این‌كه همسرتان روزی تغییر می‌كند با او ازدواج كرده باشید و بعد از ازدواج از او بخواهید كه تغییراتی در شغلش، درآمدش، رفتارش یا حتی ظاهرش اعمال كند. اگر همسرتان حاضر باشد برای رضایت شما هر كاری بكند، ممكن است این خواسته شما را هم بپذیرد و برای اعمال این تغییرات به شما وعده‌هایی هم بدهد اما درست زمانی كه همسرتان موفق به عملی كردن هیچ كدام از قول‌هایش نمی‌شود، زندگی شما وارد یك سراشیبی خطرساز می‌شود .

 
از خود می‌پرسید چرا او با وجود این‌كه نمی‌تواند سر قولش بماند مدام به شما وعده ساختن آینده‌ای متفاوت را می‌دهد؟ اگر قرار است ازدواج كنید یا این‌كه ازدواج كرده‌اید، باید همسرتان را همانطور كه هست بپذیرید. شاید او در جزئیات به مرور زمان تغییراتی بكند اما هرگز در ویژگی‌های اصلی شخصیتی یا شیوه زندگی او نمی‌توانید تغییرات بزرگی را ایجاد كنید.

او اعتراف نمی‌كند

همه مردها اینطور نیستند اما بسیاری از آن‌ها از اعتراف به اشتباهات و شكست‌شان می‌ترسند. اگر همسرتان اشتباهی كرده اما به سختی حاضر به عذرخواهی می‌شود، گمان نكنید كه او متوجه كار نادرستش نشده او فقط از این‌كه قدرتش را از دست بدهد و مثل یك بازنده مقابل شما جلوه كند می‌ترسد.

 
سعی كنید با آرامشی كه بعد از صلح شما برقرار می‌شود به او بگویید كه گاهی به همین جمله ببخشید و متاسفم احتیاج دارید و این جملات ساده می‌تواند اعتماد شما را به منطق او بیشتر كند اما هرگز در لحظه اتفاق روی این موضوع كلنجار نروید و تنش‌ها را بیشتر نكنید.

مردها ریزبین نیستند

به اطلاعاتی كه در مورد آدم‌ها به شما می‌دهد چندان تكیه نكنید. مردها هرگز نمی‌توانند به اندازه زنان ریز‌بین باشند و به همین دلیل ممكن است بخشی از این اطلاعات كه برای شما اهمیت حیاتی دارد برای‌شان بی‌اهمیت بوده و از گفتن‌شان خودداری ‌كنند.

 
سعی كنید این توصیف او در مورد آدم‌ها و موقعیت‌ها را تنها به‌عنوان یك پیش‌زمینه باور كنید و تا زمانی كه خودتان با آن افراد یا شرایط روبه‌رو نشده‌اید در موردشان قضاوت نكنید.
نمی‌گوییم كه آن‌ها همیشه در اشتباه هستند بلكه تنها معتقدیم آن‌ها به خیلی از جزئیاتی كه برای شما مهم و ارزشمند است توجه چندانی ندارند و برای آن‌ها ظاهر ماجرا همه ماجراست.