وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واریز اشتباه مبلغ 10 میلیارد دلار به حساب یک معلم!

واریز اشتباه مبلغ 10 میلیارد دلار به حساب یک معلم!
به گزارش ایران ناز یک معلم هندی با مشاهده حساب بانکی خود متوجه شد 10 میلیارد دلار پول در حساب بانکی اش واریز شده و بلافاصله دچار شوک شد.

یک معلم دبیرستانی در کشور هند که به طور متوسط درآمد ماهیانه 700 دلار داشت، هنگامی که در اول ماه حساب بانکی خود را از طریق اینترنت چک کرد متوجه شد 10 میلیارد دلار در حساب او است.

پاریجا ساها معلم مدرسه ای در شهر بالورغات در بنگال شرقی در این باره گفت: یکشنبه گذشته در حالی که حساب بانکی خود را مشاهده می کردم متوجه شدم که 10 میلیارد دلار در حساب بانکی ام وجود دارد.

ساها پس از اینکه خود را یک میلیاردر دید با انجمن معلمان حرفه ای کشور خود تماس گرفت و گفت یک مبلغ نجومی 496 بیلیون روپیه ای به حساب بانکی وی واریز شده است.

ایران ناز، این معلم 42 ساله پس از اینکه از شوک میلیاردر شدن یک شبه آن هم فقط بر روی کاغذ مطلع شد با یکی از دوستان خود تماس گرفت و گفت: ظاهرا اشتباهی در حساب بانکی من رخ داده و مقدار قابل توجهی پول در حساب من واریز شده است.

بانک دولتی هند هم پس اطلاع از واریز این مبلغ بسیار هنگفت گفت: مشخص نیست که این مبلغ چگونه به حساب وی واریز شده و به دنبال آن هستیم تا این مشکل را مرتفع کنیم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره