وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین وآخرین متدهای روز دنیابرای زیبایی خانم ها

جدیدترین وآخرین متدهای روز دنیابرای زیبایی خانم ها
از آنجا که زیبا تر شدن در دنیای امروز به صورت یک هنر نمود پیدا کرده لذا سعی داریم شما را با آخرین متدهای زیبایی آشنا کنیم….
 
۱- خداحافظی با مدل موهای سفت و محکم
نگاهی به دختران امروزی بیندازید؛ ”کامرون دیاز، کیت‌ماس، درو باریمور“ هری جاش آرایشگر ستارگان مشهور هالیوود می‌گوید: ”این ستارگان همیشه موهایشان را آزاد، مواج و بی‌نظم درست می‌کنند و حتی اگر به یک مراسم بروند هرگز به سراغ اسپری‌های مو (تافت) نمی‌روند“. به‌عبارت دیگر، عادت‌های قدیمی تغییر کرده‌اند. موهای نرم‌تر ورها، در حال حاضر جذاب در زمان کوتاه ،مقداری ژل یا کرم مو (اگر موهایتان ضخیم است) را به موهای تازه شسته شده خود بزنید و بگذارید در مجاورت هوا خشک شود. در موقع خشک شدن آن را برس نکشید یا با دست لمس نکنید در این صورت در آن چین و شکن به‌وجود می‌آید. اگر احساس می‌کنید موهایتان حالت خاصی نگرفته قسمت کوچکی از انتهای آن را دور اتوهای مجعد کننده بپیچید و چند ثانیه نگه دارید.
 
۲- لب‌هایتان را زیاد آرایش نکنید
هر روزه علاقه به داشتن لب‌های جذاب‌تر افزایش می‌یابد و دیگر لب‌های متورم شده با آمپول یا گریم‌های خاص قدیمی شده است. پس برای جذاب‌تر شدن چه باید کرد؟ از کشیدن خط لب تیره دوری کنید. این کار فقط برآمدگی لب شما را محصور می‌کند. به‌جای آن، یک براق کننده مناسب استفاده کنید که محتوی موادی است که جریان خون را به سمت قسمت استفاده شده زیادتر می‌کند و رنگ قرمز جالبی به آنها می‌دهد و یا یک رژ لب کرمی که حالت طبیعی لب شما را به نوعی کپی کرده و زیباتر نشان می‌هد.
 
۳- ناخن‌های کوتاه‌تر و گردتر را امتحان کنید!
بسیاری از ما عاشق ظاهر زیبای یک مانیکور ظریف (آرایش ناخن) با ناخن‌های بلند و باریک هستیم اما اجازه دهید یک بار دیگر با آنها روبه‌رو شویم؛ این نوع ناخن‌ها حوصله و پول زیادی می‌طلبد تا بتوان آن را سالم نگه داشت. جولی سرکینیا صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی که افرادی مثل مندی مور (بازیگر هالیوودی) بیانسه (خواننده مشهور سیاه‌پوست) و جادا پنیک اسمیت (بازیگر هالیوودی و همسر ویل اسمیت) مشتریان ثابت او هستند، پیشنهاد می‌کند که به‌عنوان یک جایگزین زیبا و کم دردسرتر برای ناخن‌ها به سراغ ناخن‌های کوتاه و گرد و تیره بروید؛
 
برای این کار ناخن‌های خود را سوهان بزنید تا جائی که نوک انگشتان شما در یک خط باشند (تذکر: اگر شما ناخن‌های بلندی داردی یک مقدار از بلندی آنها را حفظ کنید) و گوشه آن را گرد کنید. در صورتی که زمینه پوست شما از نظر رنگ‌بندی به رنگ سرد است از رنگ‌های سرخابی یا گوجه‌ای رنگ استفاده کنید و اگر زمینه پوست شما گرم است از رنگ زرد مایل به قرمز استفاده کنید.
 
۴- بگذارید ریشه موهایتان کمی معلوم شود
در معرض دید گذاشتن مقدار کمی از ریشه مو (حدوداً ? سانتیمتر) نه تنها قابل قبول است بلکه این روزها حسادت برانگیز هم شده است. یک آرایشگر معروف اضافه می‌کند: ”این قانون به‌طور تنگاتنگی با قانون یک در ارتباط است و این نکته، نه چندان قابل توجه اما بسیار تأثیرگذار است. باید موهایتان چنان به‌نظر برسد که شما وقت خیلی زیادی برایشان نمی‌گذارید حتی اگر واقعاً این کار را انجام می‌دهید“.
 
این آرایشگر به مشتریان خود توصیه می‌کند از رنگ موهای ”های‌لایت“ استفاده کنند که دو سه ماه دوام داشته باشند تا این که هر ? هفته یک بار موهایشان را رنگ کنند. شما بعد از تأثیر کوتاه این حرکت، هرچند هنوز کامل نباشد، موهایتان مانند موهای یک بچه به‌نظر می‌رسد که به‌طور طبیعی در برخی نقاط روشن‌تر از بقیه قسمت‌ها هستند.
 
۵- پوست‌هائی به رنگ شکلات
یک درخشندیگ جذاب و خواستنی بر روی صورت و بدن شما احتمالاً چیزی نیست به جزء یک کار تابستانی مخصوص! این یک عامل زیبائی ویژه است که حدود یک سال انتظارش را می‌کشیم و البته دلیل منطقی هم دارد یک لایه رنگ زیبا روی پوست باعث می‌شود شما به شدت جذاب‌تر به‌نظر برسید و اجازه می‌دهد که آرایش کمتری انجام دهید. فروشندگان و تولیدکنندگان می‌خواهند مواد برنزه کننده خود را به‌عنوان یک محصول همیشگی و نه مختص یک فصل خاص به معرض فروش بگذارند. در حال حاضر حتی امکان این وجود دارد که یک سالن مخصوص آفتاب گرفتن خود در خانه داشته باشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره