وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهدید تهمینه میلانی به قتل از طرف گروهی ناشناس

تهدید تهمینه میلانی به قتل از طرف گروهی ناشناس
تهمینه میلانی تهدید به قتل شده است؟! این کارگردان و تهیه‌کننده سرشناس نمی‌داند به کدامین گناه و کینه در شرایط خطرناکی قرار گرفته است!؟
 
زندگی این زن هنرمند از چندی پیش توفانی شده است چرا که گروهی ناشناس و نامرئی با روش‌های مختلفی وی را تهدید به مرگ می‌کنند و سعی دارند به وی ضربه بزنند. پیامک‌های تهدیدآمیز، نخستین گام مزاحمان تهمینه میلانی، برای به وحشت انداختن وی بود و در حالیکه تصور می‌شد تهدید‌ها در همان حد SMS بماند اما شکستن شیشه‌های خودروی این کارگردان سرشناس نشان داد که خطر بر سر وی و خانواده‌اش سایه افکنده است.
 
این هنرمند هر بار شیشه خودرویش را تعویض می‌کرد باز با حمله گروه ناشناس مواجه می‌شد به گونه‌ای که مشخص بود تهدیدکنندگان وی را تعقیب می‌کنند و در جاهای مختلف شیشه خودرویش را می‌شکنند. در پیامک‌‌ها آشکارا نوشته شده بود که «تو را خواهیم کشت!» و تهمینه میلانی که می‌دید تهدید‌ها جدی هستند چاره‌ای ندید جز مراجعه به پلیس و طرح شکایت تا از این فضای وحشتناک نجات یابد. میلانی که گفتار جسورانه‌ای دارد این بار وقتی پای در کلانتری 101 تجریش گذاشت پریشان و نگران بود.
 
وی به مأموران گفت که با هیچ کس اختلافی ندارد و نمی‌تواند مظنون را معرفی کند. پلیس با دستور بازپرس پرونده از دادسرای شمیرانات تهران، دست به تجسس‌های اطلاعاتی ویژه‌ای زد و در حالی‌که پی برده بود عامل تهدیدات آشنایی کاملی به محل زندگی تهمینه میلانی دارد، رفتارهای وی را تحت نظر گرفت و توانست ردپایی از یک مرد را به دست آورد.
 
با وجود این سرنخ قوی، مأموران نتوانستند عامل تهدید‌ها را دستگیر کنند و پرونده پس از صدور کیفرخواست در اختیار قاضی شعبه 1054 دادگاه جزایی و عمومی تهران قرار گرفت. عامل تهدید با عدم حضور در جلسه دادگاه باز ناشناس ماند تا این که قاضی در حکمی غیابی وی را بخاطر توهین و تهدید به تحمل 91 روز زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کرد.
 
این پرونده پس از صدور حکم در اختیار شعبه چهارم اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه تهران و محکوم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. بنابراین گزارش در حال حاضر تلاش‌‌ها برای شناسایی خانه و مخفیگاه مرد مزاحم ادامه دارد تا پس از دستگیری، این مرد روانه زندان شود. بر اساس آنچه از پیام‌های تهدیدآمیز مشخص است، انگیزه مرموز وی است. این مرد در پیامهای تهدیدش انگیزه‌های مرموزی را مطرح می‌کند که عجیب به نظر می‌رسد.
 
سکوت تهمینه میلانی
وقتی خبرنگار شوک با تهمینه میلانی تماس گرفت، وی که بشدت مشوش به نظر می‌رسید با بیان اینکه وی و خانواده‌اش چند ماهی تحت تأثیر این مزاحمت‌‌ها و تهدید‌ها قرار داشتند از بیان توضیحات بیشتر خودداری کرد و گفت: فقط امیدوارم قوه قضائیه و پلیس برای دستگیری این مرد یا افراد جدیت نشان دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره