وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وقتی که ریحانا از مجرد بودن خسته می شود! +عکس

وقتی که ریحانا از مجرد بودن خسته می شود! +عکس
خواننده آهنگ موفق چتر قبول دارد که از تنها و مجرد بودن متنفر است و خیلی دوست دارد یک شریک زندگی مهربان برای خودش پیدا کند.او گفت: من یک دختر تنها و مجرد هستم . من از این موضوع اصل خوشحال و راضی نیستم و از این شکل زندگی کردن لذت نمی برم. زندگی مجردی واقع غیر قابل تحمل است.

وقتی که تنها نیستید و همسر یا شریک زندگی دارید ، همیشه دلتان می خواهد تنها و مجرد باشید اما باور کنید مجرد بودن اصل خوب نیست. من در طول زندگی ، چیزهای باوز نکردنی و بی نظیر بسیار زیادی را تجربه کرده ام اما همه ما نیاز داریم تا در طول زندگی با یک نفر آشنا شویم زندگیمان را با او شریک شویم و من احساس می کنم این همان چیزی است که من در حال حاضر در زندگی خود کم دارم.

 
وقتی که ریحانا از مجرد بودن خسته می شود! +عکس
به گزارش ایران ناز این خواننده جوان و محبوب اخیر فاش کرد که علت اصلی حضور او در مراسم  جوایز موسیقی بریتانی ،دیدار با خواننده مورد علاقه اش ، آدل، بود. واقعیت این است که من بخاطر دیدن آدل به مراسم اهدای جوایز بریتانیا آمدم . شرکت در این مراسم و اجرای برنامه در آن اصلبرایم اهمیت نداشت ، فقط دیدار با آدل برای من مهم بود.

 آدل نمی داند که علاقه من نسبت به او چقدر عمیق و زیاد است . او همیشه فقط علاقه ظاهری مرا می بیند و اصل نمی داند تا چه حد برای من با ارزش است. خیلی سخت است که بگویم کدام آهنگ آدل را بیشتر از بقیه دوست دارم . آخرین آلبوم او با نام  ۲۱، آنقدر روی من تاثیر گذار بود که بعضی وقتها خودم را مجبور می کردم که دیگر به آهنگهای آن گوش ندهم زیرا گوش کردن به این آهنگها واقع مرا افسرده می کرد.

گاهی آنقدر جذب این آهنگها می شوم که با گوش کردن به این آهنگها احساس می کنم داستان زندگی خود را می شنوم.