وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت فیلمی جدیدی توسط آنجلینا جولی و برد پیت

ساخت فیلمی جدیدی توسط آنجلینا جولی و برد پیت
آنجلینا جولی و براد پیت قصد دارندبا هم یک فیلم بسازند و هر دو در این فیلم بازی کنند.
این زوج درسال ۲۰۰۵ در صحنه فیلمبرداری فیلم ” آقا و خانم اسمیت ” با هم آشنا شدند و آنجلینا جولی معتقد است که اکنون زمان آن رسیده که آنها دوباره با هم متحد شوند و در یک فیلم مشترک بازی کنند.

آنجلینا ۳۶ ساله شب یکشنبه در مراسم فرش قرمزاسکار در مورد این موضوع گفت:”ما درباره ساخت یک فیلم مشترک باهم صحبت کرده ایم و یک ایده جالب نیز داریم.”

این بازیگر برنده جایزه اسکار که مادر شش فرزند است و در مراسم اسکار یک پیراهن مشکی سفارشی از برند مشهور ورساچه پوشیده بود , تاکید کرد که این فیلم مشترک , یک فیلم کمدی رمانتیک نخواهد بود.

آنجلینا برای همراهی و حمایت از براد پیت و همینطور اهدای جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی در این مراسم شرکت کرده بود. براد پیت که برای بازی در فیلم ” مانی بال ” نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود , موفق نشد این جایزه را بگیرد.

 
اما جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی توسط آنجلینا جولی به نت فکسون و جیم راش , نویسندگان فیلمنامه فیلم ” نوادگان” , اعطا شد و جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی نیز توسط این هنرپیشه مشهور و موفق هالیوود به وودی آلن , نویسنده و کارگردان فیلم ” نیمه شب در پاریس” داده شد.