وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصرف کرم ضد افتاب از شش ماهگی

مصرف کرم ضد افتاب از شش ماهگی
پوست افراد با بالا رفتن سنشان پیر می شود اما گاهی برخی از افراد دچار پیری زودرس می شوند و مهمترین عامل آن اشعه ماوراء بنفش است که دارای سه طیف A، B، C بوده و دو طیف A، B آن به سطح زمین رسیده و بر پوست افراد تاثیرگذار است و پیری زودرس و ایجاد لک های پوستی در افراد می شود.

با توجه به اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش بر روی پوست توصیه می شود که افراد از ضد آفتاب استفاده کنند که بهترین زمان برای استفاده از ضد آفتاب ها از 6 ماهگی است و مصرف ضدآفتاب ها از دوره کودکی توصیه می شود چرا که افراد زیر 18 سال حدود 60 تا 70 درصد از آفتاب را جذب می کنند.

البته باید گفت که برای کودکان باید از ضد آفتاب های مخصوص کودک از نوع فیزیکی باید استفاده کرد که دو ماده اکسید تیتانیوم و اکسید روی فیلترهای فیزیکی ضدآفتاب های معمولی هستند. ضدآفتاب های دارای فیلترهای شیمیایی دامنه وسیع تری داشته و برای استفاده کودکان مناسب نیستند و افراد 14 سال به بالا می توانند از این نوع ضد آفتاب ها استفاده کنند که البته ممکن است برخی از افراد نسبت به آن آلرژی پیدا کنند که باید نوع ضدآفتاب خود را تغییر دهند.

SPF کرم ضد آفتاب باید حداقل از 25 به بالا باشد و باید گفت هیچ تفاوت آماری بین SPF50 تا 100 وجود ندارد و تصور غلطی که برخی از افراد در مورد SPF 50 تا 100 دارند این است که گمان می کنند SPF 100 دو برابر ضد آفتاب با SPF 50 از پوست محافظت می کند در صورتی که از نظر آماری تنها 1 درصد تفاوت میان این دو وجود دارد.

ضد آفتاب های رنگی برای افرادی که دارای پوست های لک دار و برنزه هستند پوشانندگی بیشتری دارد و مناسب این افراد است.
افرادی که دارای پوست معمولی و یا خشک هستند بهتر است از ضد آفتاب های معمولی استفاده کنند و افرادی که پوست چربی دارند از ضد آفتاب های Oil free (بدون چربی) استفاده کنند تا دچار آکنه نشوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره