وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قدرت باور نکردنی یک دختر 8 ساله مازندرانی +عکس

قدرت باور نکردنی یک دختر 8 ساله مازندرانی +عکس
روزانه خبرهای زیادی از وزنه‌برداری به گوش می‌رسد و در سال‌های اخیر رکوردداری ایران در رشته ورزشی وزنه‌برداری و همچنین در سال گذشته نابغه‌ترین وزنه‌بردار جهان که از مازندران شهرستان قائمشهر قد علم کرد، افتخار همه ایرانی‌ها به ویژه مازندرانی‌های جهان شد. بهداد سلیمی را هنوز از یاد نبردیم که از گوشه و کنار نام دختری هشت ساله در سطح جهان پیچید که با قدرت خدادادی می تواند اشیاء سنگین را جابجا کند.

به گزارش ایران ناز نازنین نادری که در کلاس دوم دبستان درس می خواند در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: 74 کیلو وزن دارم از امروز ورزش جودو را برای فعالیت بدنی انتخاب کردم. هنگامی به سراغ خانواده نادری رفتند که نازنین فارغ از درس بود و در کنار بقیه اعضای خانواده‌اش در حال گپ و گفت‌وگوی خانوادگی بود.

 
قدرت باور نکردنی یک دختر 8 ساله مازندرانی +عکس
در کنار مادرش نشست و از خودش گفت: مادرم می‌گوید از دو سالگی گاز پیک‌نیک را که دارای وزن بود بلند می‌کردم و بدون هیچگونه احساس خستگی علاقه زیادی به حمل بارهای سنگین داشتم. وی که با لبخندهای کودکانه مدام روسری سرش را با دستان کوچکش مرتب می‌کرد در پاسخ به سوال‌های گروه خبری با اشاره به اینکه تا زمانی خسته نشوم علاقه به فعالیت دارم، یادآور شد: ورزشکار نیستم ولی قدرتم برای بلند کردن بارهای سنگین زیاد است، می‌توانم مادرم را روی شانه هایم بلند کنم.

نازنین کلاس دومی با کارهای جالب و حیرت انگیزش راغب بود دو دائیش را که هر کدام 75 کیلو وزن دارند را روی شانه هایش نگه دارد، او اظهار داشت: مادرم که 126 کیلو است را روی پشتم می گیرم و بدون احساس فشار برروی شانه هایم چند متری جابجایش می کنم. نگاه گرم و افتخار آمیز مادرش نازنین را به وجد آورد و با حرکتی زیبا در حضور گروه خبری مادر را روی پشتش قرار داد.

نازنین تنها دختر وزنه برداری است که برای قدرت نمایی حرفی برای گفتن دارد، او با زبان بچگانه از خاطرات دوران پیش دبستانی‌اش گفت: شش ساله بودم که مربی آمادگی خودم را که حدود 60 کیلو وزن داشت از جایش بلند کردم و از فاصله نیم متری زمین در میان دستانم نگه داشتم. این دختر قدرتمند ساروی با اشاره به اینکه تاکنون مثل وزنه بردارای مرد وزنه های آهنی را از زمین جابجا نکردم، بیان داشت: چون کمی تپل هستم قدرت بدنی من قوی است، ولی گاهی در حال دویدن پا درد می شوم.

نازنین نادری در فاصله زمانی که گروه خبری با او صحبت می کردند خود را مشغول جابجایی افراد خانواده می کرد و قدرتش را برای همه به نمایش می گذاشت. وی که در 28 مرداد ماه سال 1382 در ساری متولد شد در یک جمله کوتاه آرزویش را بیان کرد و گفت: دوست دارم حجاب داشته باشم، وزنه های سنگین بلند کنم تا موجب حیرت همه شوم.

نازنین که در هنگام صحبت کردن دستان کوچک و تپولش را تکان می داد یادآور شد: پدرم باور نداشت که روزی تنها دخترش با قدرت خدادادی موجب شهرت او می شود. مادر این دختر از تنها فرزندش وقتی صحبت می کرد چشمانش از سر ذوق برق افتخار می انداخت و فضا را برای نمایش کارهای فرزندش مهیا می کرد.

معصومه مدانلو وضعیت تحصیلی فرزندش را مطلوب دانست و گفت: نازنین دختری عاطفی و مهربان است، کارهای شخصی خود را انجام می دهد و تا حدودی از آشپزی سر رشته دارد. وی اضافه کرد: نازنین با علاقه ای که از خود نشان داد دو روزی است که در رشته ورزشی جودو ثبت نام شد.

مدانلو با بیان اینکه هیچ یک از اعضای خانواده دارای قدرتی این چنینی نیستند، بیان داشت: نازنین بیماری ندارد ولی به خاطر کم خونی از قرص فولیک اسید استفاده می کند. وی با اشاره به اینکه بعد از اخبارهای منتشر شده از نازنین بهداد سلیمی نخستین کسی بود که با ما تماس گرفت، خاطر نشان کرد: بهداد سلیمی در تماس تلفنی ابراز محبت خود را به فرزندم اعلام داشت و قول داد بعد از برگشت از اردو از نازنین تست بگیرد.

مادر نازنین نبود ورزش وزنه برداری بانوان در کشور را سخت‌ترین شرایط برای انتخاب  ورزش مناسب فرزندش دانست و اظهارداشت: تمام تصمیمات ورزشی نازنین  به انتخاب و هدایت بهداد سلیمی  بستگی دارد. وی هنگامی که برای تهیه گزارش گروه خبری فضای تنها اتاق اجاره ای را که در آن زندگی می کردند برای اجرای  فعالیت نازنین آماده می کرد، یادآور شد:  دخترم پر خور نیست، به غذاهای پروتئینی علاقه مند است و در حد بسیار معمولی  تغذیه سه وعده روزانه را دارد.

مدانلو در این گفتگو یادآور شد: با توجه به اشیا سنگینی که نازنین جابجا می کند تاکنون از درد دست یا کمر شکایت نداشت، گفت: فرزندان جامعه ما هرکدام نبوغی دارند که با هدایت درست بارور می شوند در این حالت نیاز است تا مسئولان امر برای بهره وری از این استعداد ها مدیریت لازم را به نفع کشور داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه بعد از انتشار خبر قدرت بدنی فوق‌العاده  نازنین اولیا مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای والفجر نسبت به استعداد دانش آموزشان واکنش مثبت نشان دادند، تصریح کرد: مدیر مدرسه فرزندم پی گیر است تا از طریق آموزش و پرورش به هدایت توان جسمی نازنین بپردازند.بعد از انتشار خبر وزنه برداری دختر هشت ساله ساروی در رسانه های جهان، دولت امارات حمایت خود از این دختر و رکوردزنی های این طفل هشت ساله ایرانی را به نفع خود اعلام کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره