وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماسکی مخصوص پوستهای چرب و جوشدار

ماسکی مخصوص  پوستهای چرب و جوشدار
ماسک انار انتخاب مناسبی برای پوست‌های چرب است زیرا انار دارای خاصیت سفیدکنندگی است و برای درمان آکنه‎‌ها بسیار مفید است.به گفته متخصصان، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بعضی از میوه‌ها باعث شادابی و نشاط پوست می‌شوند؛ بنابراین باید مصرف میوه و سبزیجات تازه را حتما در برنامه غذایی روزانه‌تان بگنجانید.
 
از سوی دیگر ماسک‌های میوه‌ای طبیعی پوست نیز اگر درست مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند باعث شادابی و سلامت پوست و مو شوند. در این شماره قصد داریم شش ماسک خانگی انار را برای پوست معرفی کنیم که می‌توانید آنها را در منزل و با کمترین هزینه تهیه کنید؛ با ما همراه شوید.

انواع ماسک انار

ماسک انار انتخاب مناسبی برای پوست‌های چرب است زیرا انار دارای خاصیت سفیدکنندگی است و برای درمان آکنه‎‌ها بسیار مفید است. هسته این میوه نیز در تهیه لایه‌بردارهای طبیعی استفاده می‌شود. همچنین استفاده از آب انار در شب، با زدودن آلودگی‌های پوست، به‌خصوص پوست‌های چرب موجب پاکیزگی، روشنی و تقویت آن می‌شود.

ماسک خانگی مناسب پوست‌های چرب

پوست انار را به خوبی ریز ریز کنید. یک قاشق غذاخوری آب انار و یک سفیده تخم‌مرغ را به آن اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و به مدت 15 دقیقه روی صورتتان قرار دهید و در پایان با آب سرد آبکشی کنید.

ماسک شوینده و لایه‌بردار دانه انار

هسته دانه‌های انار را خشک و آسیاب کنید؛ دقت کنید این کار را تا حدی انجام دهید که به صورت آرد در نیاید. سپس یک قاشق غذاخوری هسته آسیاب شده را با نصف قاشق چایخوری نمک ساییده شده و دو قاشق غذاخوری ژل یا فوم شست‌و‌شوی صورت خوب مخلوط کنید. در انتها مواد را به مدت دو دقیقه به آرامی روی صورت ماساژ دهید و با آب سرد بشویید.

ماسک خانگی مناسب پوست‌های خشک

دانه انار برای پوست‌های خشک توصیه نمی‌شود ‌اما به علت دارا بودن ویتامین‌های فراوان می‌توانید ماسک زیر را‌ امتحان کنید.یک قاشق غذاخوری آب انار را با همان میزان خامه ترش و یک قاشق چایخوری روغن گیاهی مخلوط کنید. ماسک به دست‌ آمده را روی صورت بمالید و پس از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

ماسک برای تمیزی پوست‌های خشک

یک قاشق غذاخوری آب انار را به مخلوطی از یک زرده تخم‌مرغ، یک دوم قاشق غذاخوری خامه و یک قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید. ماسک به دست ‌آمده را به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار داده؛ سپس با آب گرم آبکشی کنید.

ماسک برای تمیزی پوست‌های‌ چرب

دو عدد پسته را با پوست آسیاب کنید. دو قاشق غذاخوری آب انار و یک قاشق چایخوری آبلیمو را به آن اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی صورت خیس به مدت یک الی دو دقیقه بمالید. در پایان با آب سرد آبکشی کنید.

ماسک خانگی روشن کننده

دو قاشق غذاخوری آب انار را با مقدار مشابه خامه ترش کم چرب و آبلیمو مخلوط کنید. مواد را روی صورت قرار داده و پس از 15 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره