وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین شاه داماد بازیگر ایرانی در سال 1390 +عکس

آخرین شاه داماد بازیگر ایرانی در سال 1390 +عکس
سال 1390 برای اهالی سینمای ایران سال خوبی بوده، علاوه بر کسب افتخاراتی مثل کسب جایزه گلدن گلوب و اسکار بعضی جوان های دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون مثل مهدی پاکدل و بهنوش بختیاری و ترانه علیدوستی هم به خانه بخت رفتند و ازدواج کردند. اما سیامک انصاری آخرین شاه داماد سال 1390 است.

او هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد و با مجلس عروسی خانوادگی و خودمانی به جمع متاهل ها پیوست. به نظر می رسد ازدواج او در نقش مستشار در مجموعه قهوه تلخ خیلی به مذاق این کمدین شیرین سینما و تلویزیون و البته این روزهای تئاتر، خوش آمده و او را تشویق کرده تا بالاخره آستین ها را بالا بزند و از تنهایی درآید.

به گزارش ایران ناز سیامک انصاری در نوروز 1390 در گفت و گویی با مجله 360 اعلام کرده بود عشق زندگی اش بازی های کامپیوتری است و از زمان آی وای اس در دهه 60 این کاره بود و بعد با دیدن آتاری شیفته این دست بازی ها می شود اما ظاهرا بالاخره این عشق قدیمی او رقیبی جدی و سرسخت پیدا کرده. عروس خانم بخشی از این ازدواج را هم مدیون مهران مدیری است چرا که سیامک خان قصد داشته از ایران برود و مدیری مانع او می شود.

 
آخرین شاه داماد بازیگر ایرانی در سال 1390 +عکس
او در این باره گفته : قبل از سریال پاورچین کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم. برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا.
 
باور نمی کنید؛ من همین پشت در خیابان بوسنی هرزگوین پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل. آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج. مهران مدیری گفت همین حالا پاشو برو جلوی دوربین. من گفتم می روم هفته دیگر می آیم. گفت همین حالا من 72 ساعت بعد، از لوکیشن بیرون آمدم. در حالی که از بازیگران «پاورچین» شده بود».

 و اینگونه شد که سیامک انصاری در ایران ماند و به همکاری با مهران مدیری ادامه داد و هی کار کردند و کار کردند تا بالاخره وقفه ای که در پروژه قهوه تلخ افتاد به او فرصت داد تا به مسائل مهمی مثل آینده و ازدواج فکر کند. روزنامه تماشا این ازدواج فرخنده را به او و همسرش تبریک می گوید و آرزوی سعادت و خوشبختی برای آنها دارد. امیدواریم همان طور که آخرین خبرهای سالمان خبر خوش و عروسی بوده سال 91 را هم با اخبار شیرین آغاز کنیم.