وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

4 شایعه بزرگ در مورد خانم ها! بخوانید ولی باور نکنید!

4 شایعه بزرگ در مورد خانم ها! بخوانید ولی باور نکنید!
1- زنان از رابطه جنسی لذت نمی برند!
در دنیای مدرن امروز ،هنوز کسی هم وجود دارد که به این شایعه اعتقاد داشته باشد؟این شایعه اصلا درست نیست ، زنان هم مانند مردان میل جنسی داشته و از آن لذت می برند اما به دلیل شرم و حیا آن را بروز نمی دهند.

2- زنان احساساتی تر از مردان هستند و از این بابت ضربه بیشتری می خورند!
این حرف اصلا درست نیست ؛ بعضی مردان هستند که به مراتب بسیار احساساتی تر از زنان هستند. مردان بر احساسات خودشان کنترل دارند و می دانند چه زمان و مکانی آنها را بروز دهند. اما زنان معمولا همه جا احساسات خود را بروز می دهند و کمتر خود را کنترل می کنند.

3- زنان نیاز به مقدار زیادی آزادی دارند و از اینکه تحت کنترل باشند اصلا خوششان نمی آید!
از در میان گذاشتن احساسات تان با همسرتان واهمه نداشته باشید. البته مراقب باشید کنترل تان را نیز از دست ندهید. زنان دوست دارند که توسط مردی قوی مورد حمایت قرار گیرند ، کسی که بتوانند به او تکیه کنند و شما باید این احساس حمایت را القا کنید.

 
زنان آزادی مشخصی می خواهند ، اما همزمان دوست دارند که مردی در کنارشان باشدو مردی که بتوانند با او راحت در مورد خود و احساسات شان صحبت کنند ، مردی که به او فضایی برای این کار بدهد و او را محدود نکند.

4- مردان باید برای بدست آوردن دل زنان دست به بازی های پیچیده ای بزنند!
به گزارش ایران ناز برای جذب یک زن ، نیاز به استفاده از تکنیک های سخت و پیچیده ندارید. آنچه که نیاز دارید این است که به او حس اعتماد و دوست داشتن را القا کنید ، مهارت های اجتماعی داشته باشید ، با هدف زندگی کنید.