وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت باور نکردنی لباس یک خواننده زن عرب!! +عکس

قیمت باور نکردنی لباس یک خواننده زن عرب!! +عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از سایت العربیه، تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خواننده ى معروف عرب که یکى از سه داور مسابقات اراب آیدل یا محبوب عرب بود پیراهنى دوخت که ارزش آن 7 برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است.

این خواننده که نام کاملش احلام على الشامسى است. در حال حاضر یکى از ثروتمند ترین خوانندگان خاورمیانه و جهان عرب به شمار مى آید. پدر او اماراتى و مادرش بحرینى است.

لباس ویژه اى که احلام در آخرین مراسم از سرى برنامه هاى اراب آیدل پوشیده بود، بر تن این خواننده خوش درخشید. این لباس که 7 برابر لباس عروس دربار بریتانیا (همسر شاهزاده ویلیام نوه ملکه) قیمت داشته است، 1 میلیون و 300 هزار ریال قطرى (معادل 360 هزار دلار امریکا) خرج برداشت.

 
قیمت باور نکردنی لباس یک خواننده زن عرب!! +عکس
تونى یعقوب طراح بین المللى لباس گفته بود که احلام یک سرى الماس دارد که مى خواهد در لباس آخرین شب برنامه محبوب عرب یا اراب آیدل بکار برد و بپوشد.

این طراح مى گوید پارچه ى استفاده شده همرنگ الماسها است و از نوع جاکوب شلفرت مى باشد که ساخت سوئیس است. ضمناً کاشت الماسها بر لباس با لیزر صورت گرفته است. طبق اخبار منتشره بیش از 40 قیراط الماس خالص و صاف و انواع دیگرى از جواهرات گرانقیمت در تهیه ى این لباس بکار رفته است.

اظهار نظرهاى پرتنوعى که در وبگاههاى اجتماعى در این زمینه منتشر شده است، نشان مى دهد که این لباس کمتر از خود برنامه اراب آیدل خبر ساز و بحث برانگیز نبوده است.

 
شایان ذکر است برگزاری مراسمات لهو و لعب و خوشگذرانی و ولخرجی های افسانه ای در حالی است که ملت های عرب بخاطر قیام علیه حکومت های خودکامه و وابسته خود در سختی ها و رنج های فراوانی بسر می برند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره