وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازداشت دختر نیمه عریان وزیر در خانه فساد!! +عکس

بازداشت دختر نیمه عریان وزیر در خانه فساد!! +عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از شیعه آنلاین روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در خبری فاش کرد: نیروهای امنیتی این کشور با حمله به یکی از آپارتمان های واقع در شهر لندن که گمان می کردند در آن تعدادی اسلامگرای افراطی مخفی شده اند، اسلامگرایی را در آنجا پیدا نکردند بلکه متوجه شدند که این محل، یک خانه فساد مربوط به اعراب می باشد.
 
این روزنامه در ادامه نوشت: این نیروهای امنیتی در این حمله خود تعدادی از افراد موجود در آپارتمان را در حالی بازداشت کردند که با لباس های نامناسب در محل حضور داشتند. فایننشال تایمز همچنین نوشت: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد که یکی از افراد بازداشت شده، «سلوی حمد بن جاسم» دختر نخست وزیر قطر است.
 
بازداشت دختر نیمه عریان وزیر در خانه فساد!! +عکس
 
او در حالی بازداشت شد که نیمه عریان با یک مرد غیر عرب هم بستر شده بود. این روزنامه افزود: پس از اینکه سفارت قطر از ماجرا اطلاع یافت، فورا اقدامات لازم برای سانسور کامل این خبر را انجام داد اما یکی از نیروهای امنیتی انگلیس این ماجرا را به فایننشال تایمز خبر داد.
 
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پایان خبر نوشت : سفارت قطر پیشنهاد پنجاه میلیون دلار داده بود که این خبر منتشر نشود. این حادثه همه نیروهای امنیتی و دستگاه امنیت انگلیس را به  شدت غافلگیر کرده است.